محمد اسلامی در جلسه کارگروه اشتغال مازندران و در حضور وزیر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت : برای مقابله با بیکاری باید کارخانه های مانند چیت سازی و بهشهر و نساجی قائم شهر را احیاء و به حیات بازگردانیم .

چیت سازی بهشهر و نساجی قائم شهر احیاء شوند

 

به گزارش شرق پرس محمد اسلامی در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال مازندران که با حضور علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، اظهار کرد: بازیابی کارخانه نساجی قائم‌شهر و چیت‎سازی بهشهر باید انجام شود، نمایندگان این شهرستان‌ها در مجلس شورای اسلامی آقایان رضیان و شاعری نیز اعلام آمادگی کردند.

 

وی افزود: یکی از این شرکت‌ها مالکیت خارجی دارد و دیگری نیز به شهرداری واگذار شده است که باید تلاش کنیم این صنایع را به حیات خود برگردانیم.

 

نماینده مردم قائم‌شهر، جویبار، سوادکوه و سوادکوه شمالی که در جلسه حضور داشت اظهار کرد: کارگران نساجی مازندران به من زنگ زدند و از تأمین اجتماعی گلایه‌مند بودند که چرا بیمه آنها تمدید نمی‌شود.

 

عبدالله رضیان افزود: ۳۶۰ کارگر نساجی مازندران این شرایط را دارند و اکنون موقعیتی نیست که بیمه آنها تمدید نشود، توجه کنیم که به چالش‌ها دامن زده نشود.

 

وی بیان کرد: در نساجی قائم‌شهر نیز ۲۰۰ کارگر، یک و نیم تا دو ماه است که حقوق نگرفته‌اند.

 

نماینده مردم قائم‌شهر، جویبار، سوادکوه و سوادکوه شمالی گفت: قرار شد یکشنبه هفته آینده در سازمان گسترش جلسه‌ای برگزار شود و حتی قول داده شد منابعی برای حل این مشکلات تزریق شود.

 

به گزارش فارس, رضیان گفت: از سازمان‌های نظارتی، بازرسی و دستگاه‌های مربوطه دیگر خواهش می‎کنم طوری نشود که منابع را بدهیم اما به‌دلیل ناهماهنگی کار خاصی صورت نگیرد، اکنون سیستم کشور به گونه‌ای نیست که مسائل را دامن بزنیم.