پاسدار مدافع حرم محمد معافی از نیرو‌های سپاه قدس اهل روستای برگه شهرستان میاندورود است که ۳۰ دی ماه در شهر بوکمال سوریه به شهادت رسید .

 

به گزارش شرق پرس شهرستان میاندورود میزبان نخستین شهید مدافع حرم حضرت زینب(س) خود بود.

 

مردم ولایتمدار و علوی مازندران از نقاط مختلف استان و و روستاهای مختلف بخش گهرباران به استقبال پیکر پاک پاسدار رشید اسلام شهید مدافع حرم محمد معافی آمدند و باری دیگر حماسه‌ای ماندگار از خود برجای گذاشتند.

 

زن و مرد، پیر و جوان در مراسم تشییع پیکر شهید مدافع حرم محمد معافی حضور داشتند و از نخستین شهید مدافع حرم شهرستان میاندورود به گرمی استقبال کردند.

 

همرزمان شهید محمد معافی از سپاه قدس جمهوری اسلامی نیز در مراسم تشییع و تدفین این شهید بزرگوار حضور داشتند و برای آخرین‌بار با همرزم جبهه‌های حق علیه باطل وداع کردند.

 

پیکر پاک شهید معافی از ابتدای روستای برگه شهرستان میاندورود بر روی دستان جوانان و همرزمانش تشییع و در گلزار شهدای این روستا به خاک سپرده شد.

 

پاسدار مدافع حرم «محمد معافی» از نیرو‌های سپاه قدس پاسداران انقلاب اسلامی و اهل روستای برگه شهرستان میاندورود است که ۳۰ دی ماه در جریان عملیات مستشاری و دفاع از حرم اهل بیت(ع) در سوریه بر اثر درگیری با عناصر به جای مانده از تکفیری‌ها در شهر بوکمال، واقع در دیرالزور سوریه به شهادت رسید .

 

شهید مدافع حرم محمد معافی ۳۱ ساله متولد روستای برگه شهرستان میاندورود و ساکن شهرستان نکا بوده است که از او دو فرزند ابوالفضل (هشت ساله) و حنانه (سه ساله) به یادگار مانده است.

 

در ادامه تصاویر این تشییع با شکوه را ملاحظه می فرمائید:

 

 

 

 

 

 

فارس