سپاه کربلا مازندران در پی بازگشت پیکر مطهر شهیدان علی جمشیدی و سعید کمالی از کربلای خان طومان سوریه، اطلاعیه‌ای صادر کرد...

شرق پرس : جمعی از فرماند‌های هشت سال دفاع مقدس در منزل خانواده شهدای مدافع حرم سعید کمالی و علی جمشیدی حاضر شدند و خبر بازگشت پیکر مطهر این دو شهید را از کربلای خان طومان سوریه به وطن را پس از چهار سال به خانواده معزز آنان اطلاع دادند .

 

شهید علی جمشیدی و شهید سعید کمالی به همراه جمعی از همرزمانش اردیبهشت ۹۵ با حماسه آفرینی در منطقه خان طومان سوریه به فیض شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش پس از چهار سال دوری به آغوش وطن بر می‌گردد.

 

سرهنگ سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا به همراه سردار حمیدرضا رستمیان فرمانده سابق لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا با حضور در منزل پدر شهید مدافع حرم علی جمشیدی در شهرستان نور، خبر بازگشت پیکر مطهر این شهید را به خانواده معزز وی اطلاع دادند.

 

مادر شهید مدافع حرم که پیکر فرزند شهیدش بعد از چهارسال چشم انتظاری به آغوش خانواده برگشت، خطاب به فرمانده سپاه کربلا مازندران گفت: پرچم شهدا را بالا نگه دارید و نگذارید دشمن جوانان را جذب کند.

 

پیکر شهید سعید کمالی و شهید علی جمشیدی از خان طومان باز می گردد

 

سپاه کربلا مازندران در پی بازگشت پیکر مطهر دو شهید مدافع حرم کربلای خان طومان، شهید مدافع حرم سعید کمالی و شهید مدافع حرم علی جمشیدی اطلاعیه‌ای صادر کرد.

 

متن اطلاعیه به شرح ذیل است:

 

بسم رب الشهداء و الصدیقین

همزمان با پیچیده شدن عطر رضوی در جای جای دیار علویان، صدای مسافران گمگشته خانطومان به گوش می‌رسد. پیکر مطهر دو شهید مدافع حرم پاسدار شهید سعید کمالی و بسیجی شهید علی جمشیدی پس از چهار سال چشم انتظاری به آغوش وطن بازمی‌گردند.

پرستو‌های مهاجری که در سال ۹۵ برای دفاع از حریم آل الله به سوریه کوچ کرده بودند و در کربلای خان طومان به قافله سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) پیوستند، حال پس از چهار سال که پیکر مطهرشان در خاک‌های تفتیده خان طومان ماند، دوباره به استان لاله خیز مازندران و در آغوش علوی تبار‌ها بر می‌گردند تاحال و هوای مازندران در دهه کرامت، کربلایی شود.

جزییات مراسم تشییع و خاکسپاری این دو شهید مدافع حرم والا مقام متعاقبا از روابط عمومی سپاه کربلا مازندران اعلام خواهد شد.

شش شهید مازندرانی خان طومان هنوز تفحص نشدند

سرهنگ مسلمی فرمانده سپاه کربلا مجموع شهدای مازندرانی در خان طومان سوریه را ۱۶ شهید اعلام کرد و گفت: ۱۰ شهید تاکنون تفحص و شناسایی شدند و ۶ شهید دیگرهنوزتفحص نشدند.

او افزود: پیکر مطهر شهیدان جمشیدی و کمالی ۲ بهمن ماه ۹۸ بعد از آزاد سازی خان طومان تفحص و در تاریخ ۵ تیرماه ۹۹ با آزمایش DNA شناسایی شد.