امضای یوسف نژاد زیر بیانیه انتقادی ذوالنوری نماینده قم، برای نماینده مردم ساری و میاندورود حاشیه هایی را ایجاد کرد و موجب انتقاد برخی از اصلاح طلبان شد

شرق پرس : حاشیه های  سفر اخیر رئیس جمهور و هیات دولت به استان یزد، به مجلس کشیده شد و گویا  علی اصغر یوسف نژاد نماینده شهرستان های ساری و میاندورود که اتفاقاً از حامیان دولت تدبیر و امید است و در هیات رئیسه مجلس نیز حضور دارد پایش به این ماجرا کشیده شد.

پس از صحبت های حجت الاسلام روحانی در یزد، تعدادی از نمایندگان اقدام به نوشتن بیانیه ای علیه اظهارات رئیس جمهور کردند و با توجه باینکه هر سند مکتوب برای توزیع در صحن مجلس نیازمند تائید و امضای رئیس مجلس و یا یکی از اعضای هیات رئیسه دارد، این علی اصغر یوسف نژاد بود که زیر این بیانیه را امضاء کرد تا در صحن مجلس علیه رئیس دولت توزیع گردد.

البته امضای یوسف نژاد اصلاح طلب زیر این بیانیه از سوی طیف منتقدین دولت بعنوان یک دستاورد بزرگ تفسیر شد و آنرا در شبکه های اجتماعی بصورت گسترده به اشتراک گذاشتند. البته نماینده ساری و میاندورود نیز پس از مطلع شدن از تبعات این کار ناچار به مصاحبه شد .

علی اصغر یوسف‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا اظهار داشت :‌ آقای ذوالنوری نماینده قم بیانیه‌ای را درباره‌ی سخنان روز گذشته آقای روحانی در یزد تنظیم کرده بود که برای توزیع باید به تایید هیات رئیسه می‌رسید و من به عنوان مسئول اداری این کار اجازه توزیع این بیانیه را دادم.

وی تاکید کرد که صدور مجوز توزیع بیانیه‌ها و نامه‌ها در صحن علنی مجلس از سوی هیات رئیسه به معنی تایید آنها نیست.

اما حامیان دولت و اصلاح طلبان این امضاء را کج سلیقگی یوسف نژاد خواندند. چراکه معتقدند با توجه باینکه وی از نمایندگان تابلودار جریان اصلاح طلب و حامی دولت روحانی در مجلس است باید پیش بینی و درک سیاسی مناسبی از این ماجرا داشت تا اینگونه استنباط نشود که وی در حمایت از منتقدین این بیانیه را امضاء کرد.

در بیانیه مجتبی ذوالنوری که البته به صورت بی‌نام در جلسه علنی امروز مجلس و بین نمایندگان توزیع شده بود سخنان رئیس جمهور در یزد در تقابل با رهبری و همچنین موهن و تفرقه انگیز عنوان شده است.