پس از ۲۰ سال از شروع ساخت پروژه کمربندی فریدونکنار، دیواره قسمت جنوب غربی این پل فروریخت...

شرق مازندران : طولانی شدن روند تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام در مازندران تبدیل به مصیبتی شده است که حالا روی دیگرش را مانند فروریختن دیواره پل تقاطع غیر همسطح کمربندی فریدونکنار آن هم چند روز پیش از افتتاح نشان می‌دهد.

 

پس از گذشت حدود ۲۰ سال از شروع ساخت پروژه تقاطع غیر هم‌سطح فریدونکنار، دیواره قسمت جنوب غربی این پل فروریخت.

 

فرماندار فریدونکنار با اشاره به ریزش دیواره حفاظتی جنوب غربی پل کمربندی این شهرستان گفت: تاخیر دو ساعته مسئولان راه و شهرداری در محل حادثه قابل پذیرش نیست.

 

کوروش ابراهیم نژاد گرجی افزود: در روز‌های اول حضورم در فرمانداری برخی‌ها اعلام کردند که این پل آماده بهره برداری بود و افتتاح نکردن آن یک بازی سیاسی است اما همان موقع هم چند مرتبه اعلام کردیم که این پل نقص فنی دارد.

 

او با بیان اینکه رسانه های شهرستان که در حال پافشاری برای افتتاح این پل بودند، تاکید کرد تا زمانی که نقص ایمنی پل برطرف نشود تحت هیچ عنوانی اجازه افتتاح پل را نخواهم داد و جان مردم در اولویت است.

 

فرماندار فریدونکنار گفت: مسئولان راه و شهرسازی به استانداری گفتند که در فاصله دو عید قربان و غدیر امسال نواقص پل را برطرف و آماده بهره برداری می‌کنند اما وقتی نظرات کارشناسان فنی فرمانداری را به استاندرای اعلام کردیم این افتتاحیه به تعویق افتاد.

 

ابراهیم نژاد گرجی خواستار برخورد جدی با کسانی که در ساخت این پروژه اهمال کاری داشتند شدو گفت: پس از بررسی دقیق این مسئله پیگیری خواهد شد.