با حکم استاندار مازندران فرمانداران شهرستان های نکا، قائمشهر، فریدونکنار و بابلسر منصوب شدند و از فرمانداران سابق تجلیل بعمل آمد

شرق مازندران : در ادامه تغییرات مدیریتی ، فرمانداران جدید مازندران در شهرستان های نکا، فریدونکنار، قائمشهر و بابلسر منصوب شدند.

طی حکمی از سوی مقام عالی دولت در استان، کوروش ابراهیم نژاد گرجی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان فریدونکنار منصوب و طی مراسمی با حضور استاندار، امام جمعه فریدونکنار، برخی مدیران ستادی استانداری و اعضاء شورای اداری این شهرستان معارفه شد‎ و از تلاش های محمد مهدی نصیری کناری در دوره مسئولیت اش به عنوان فرماندار شهرستان فریدونکنار قدردانی شد.

در بابلسر نیز ؛ با حکم استاندار، مجتبی قلی پور باقری به عنوان سرپرست فرمانداری این شهرستان منصوب و طی آئینی با حضور مقام عالی دولت در مازندران، امام جمعه بابلسر، مشاور و دستیار ویژه استاندار، مشاور استاندار در امور روحانیت، مشاور استاندار در امور ایثارگران و اعضاء شورای اداری این شهرستان معارفه شد و از تلاش های اسماعیل حسن زاده در دوره مسئولیت اش به عنوان فرماندار این شهرستان قدردانی شد.

طی حکمی از سوی استاندار مازندران، جواد مولایی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان قائمشهر منصوب و طی آئینی با حضور مقام عالی دولت در مازندران، آیت الله معلمی، نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قائمشهر، حجت الاسلام والمسلین کاظمی، مشاور استاندار در امور روحانیت، مدیران ستادی استانداری و اعضا شورای اداری شهرستان معرفی شد و از یوسف پور فرماندار سابق این شهرستان تجلیل بعمل آمد.

 

در شهرستان نکا نیز عبدالرضا بابایی بعنوان فرماندار جدید منصوب شد و از عبدالجواد توحیدی مقدم نیز بدلیل زحمات چند ساله تقدیر بعمل آمد .