پل غیرهمسطح ورودی غربی شهر نکا با حضور سخنگوی دولت روز پنجشنبه به بهره برداری می رسد

 

به گزارش شرق پرس(شرق مازندران) پل غیر همسطح ورودی نکا با هزینه ۸ ملیارد تومان امروز بهره برداری می شود. جعفر احمدی فرماندار نکا گفت: طول پل روگذر ضلع غربی نکا ۶۰۰ متر و عرض آن ۱۱/۸۰ متر و پل دارای دو دهنه ۲۴ و ۴۴ متر می باشد که در این پل مسیر مستقیم ساری به شهر نکا و بهشهر به ساری مهیا شده و همچنین چند دور برگردان مسیرهای: ساری به ساری، نکا به نکا و بهشهر به نکا طراحی شده است.

 

وی افزود: عمده عملیات عمرانی این پل به اتمام رسیده و این روزها کارگران زحمتکش درحال زیباسازی، نصب علائم واحداث فضای سبز و گلکاری در اطراف آن که با همت شهرداری در حال انجام است.

 

فرماندار نکا با بیان اینکه بخش عمده کارهای ساخت پل ورودی در دولت تدبیر و امید انجام شد گفت: پیمانکار این طرح بدلیل نداشتن منابع مالی و طلب زیاد از دولت در سالهای گذشته فعالیتش را متوقف کرده بود با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه کشور و وزارت راه و ترابری بخش عمده ای از طلب پیمانکار پرداخت شد.

 

وی افزود: از اردیبهشت سال ۹۵ با بسته شدن راه مستقیم ورود به شهر از سمت ساری و حساس کردن موضوع از سوی وزارتخانه راه و شهرسازی و استانداری مازندران این پروژه تکمیل شده است.

 

همچنین همزمان با بهره برداری پل کمربندی غربی شهر نکا, نهال کاری در ورودی غار هوتو شهرستان بهشهر نیز از برنامه های سفر ۲ روزه نوبخت معاون رئیس جمهوری به شرق مازندران است.

 

پل غیرهمسطح نکا به بهره برداری می رسد

پل غیرهمسطح نکا به بهره برداری می رسد

پل غیرهمسطح نکا به بهره برداری می رسد

yjc