محمدرضا تباکی با اشاره به افتتاح پل گلوگاه به دامغان در هفته دولت گفت : هفته دولت، زمان ارائه گزارش کار مسئولان به مردم است

به گزارش شرق پرس تباکی فرماندار گلوگاه گفت: در هفته دولت ۱۵ طرح در این این شهرستان به بهره برداری رسیده یا عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.

محمدرضا تباکی در آستانه هفته دولت در گفت و گو با ایرنا افزود؛  ارزش طرح های به بهره برداری رسیده در این شهرستان ۴۰۰ میلیارد ریال است.
وی طرح های آماده افتتاح را شامل پل بزرگ گلوگاه به دامغان، برق رسانی، آسفالت معابر روستایی، بهسازی مدارس، افتتاح طرح های هادی روستایی، بهداشت و درمان ، ورزشی ، راه و شهرسازی ، آب رسانی و تعدادی واحد تولیدی اعلام کرد.
فرماندار گلوگاه گفت: پل گلوگاه به دامغان از نیازهای مهم مردم شهرستان برای تردد در این مسیر بود که با بهره برداری از آن در هفته دولت ، مردم طعم شیرین خدمت رسانی ماندگار را خواهند چشید.
وی با اعلام این که زمینه های رشد و توسعه هر منطقه در گرو تلاش مستمر مسئولان و خدذمتگزاران برای ارائه خدمت بهتر به مردم است، افزود: توسعه و بالندگی کشور در گرو تلاش همه جانبه دولتمردان با کمک و همراهی مردم است که امیدواریم با این وحدت و همدلی توسعه مناسب و همه جانبه ایجاد شود.
تباکی گفت: هفته دولت، زمان ارائه گزارش کار به مردم است و باید تلاش شود تا اطلاع رسانی مناسب و شفاف انجام و ارائه شود.