پروژه پل و کنارگذر آزادگان نکا در مجموع 15میلیارد تومان هزینه داشت که با همت شهرداری و شورای شهر نکا به بهره برداری رسید

به گزارش شرق پرس مراسم بهره برداری از پل آزادگان شهرستان نکا امروز همزمان با سالروز ورود آزادگان به میهن با حضور استاندار مازندران, مسئولان شهرستان نکا و شهرستان های شرقی مازندران برگزار شد.

این طرح شامل یک پل ۱۰۰ متری با ارتفاع ۷ متر، یک چهار راه و بلوار است که شهرداری نکا در طول ۱۰۳ روز آن را ساخت.
استاندار مازندران در مراسم بهره برداری از این طرح‌ها با بیان اینکه ساخت پل آزادگان نکا، تبلور خدمت‌رسانی بی‌منت به مردم است، ابراز امیدواری کرد خدمات‌رسانی بی منت دستگاه‌های اجرایی به مردم در همه زمان‌ها انجام شود.
اسلامی گفت: مردم باید خدمات‌رسانی مسؤولان را در جامعه با تمام وجود خود حس کنند.
وی با اشاره به گلایه‌مندی برخی مردم از قطع برق در استان گفت: در سفر دو روزه وزیر نیرو با افتتاح نیروگاه کاسپین و مدرن‌ترین نیروگاه گازی کشور کاستی برق در مازندران جبران خواهد شود.
استاندار مازندران با بیان اینکه ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان طرح‌های مختلف آب و برق مازندران دو روز گذشته افتتاح شد، گفت: به تغییر ساعت کار اداری در استان سبب صرفه‌جویی ۳۰۰ مگاواتی مصرف برق استان شد.
به گزارش صداوسیما اسلامی گفت: تعزیرات حکومتی هرگز با گران‌فروشان و محتکران مماشات نخواهد کرد.

۱۵ میلیارد تومان هزینه اجرای پروژه های نکا

شهردار نکا نیز با گرامی‌داشت سالروز ورود آزادگان به کشور افزود: اسرای ما بهترین دوران زندگی خود را در زندان به سر بردند تا ما در امنیت زندگی کنیم که در سالروز ورود آزادگان به وطن دو پروژه بلوار و پل آزادگان در نکا فتتاح شد.

سید مهدی احمدی افزود: شورای شهر همراهی مناسبی در اجرای روند پروژه ها داشتند که در مجموع هزینه این پروژه ۱۵میلیارد تومان بود.

احمدی گفت: در مسیر ساخت این بلوار یک هکتار شامل ۲۶ پلاک آزاد شد که با همت مردم فاز چهارم مسیر  ۳۰متری از ترک محله تا میدان امام حسین در دستور کار قرار دارد که در این زمینه شناسنامه املاک تهیه شد که تا شش ماه دیگر اجرایی می‌شود.

وی بیان کرد: سایت کارخانه آسفالت، ورودی شهر و پارک جنگلی قرمرض به زودی آغاز می‌شود و همچنین طرح تفکیک زباله از مبدا با جدیت اجرا می‌شود.

به گزارش تسنیم, شهردار نکا از نخبگان خواست در امور شهری مشارکت داشته باشند تفکیک زباله از مبدا در دستور کار است تا شهری در شان مردم داشته باشیم.