برنامه ریزی شبکه های تروریستی برای اختلاف افکنی در میان مردم ابعاد جدیدی پیدا کرد و روشهای هولناک ازجمله کشته سازی افراد بیگناه و حمله با سلاح به سمت پلیس و نیروهای امنیتی موید این موضوع است

شرق مازندران : باری دیگر دشمنان قسم خورده این مرز بوم با دستاویز قراردادن موضوعی داخلی که هنوز در حال رسیدگی است، کینه و عداوت خود را به اثبات رساندند و با بکارگیری شیوه های رسانه ای و فریبنده سعی در تقابل جامعه و تخریب وجه نظام اسلامی دارند.

متاسفانه بهره گیری از مرگ مهسا امینی دختر کردستانی توسط شبکه های معاند و تروریستی با همراهی برخی افراد فریب خورده همراه شد و کار تا بدانجا پیش رفت که چند شهر استان مازندران نیز درگیر اغتشاش گردید.

اما اینبار دشمنان و وابستگان به نظام استعماری با تحریک جوانان سعی دارند میزان خسارت مالی و جانی دولت و مردم را به حداکثر رسانده تا به گمان خود بتوانند انتقام شکست در جبهه های مختلف را بگیرند .

در شهرستان آمل نیز اغتشاگران صحنه های دلخراشی را رغم زدند و در یکی از این موارد گلوی مامور نیروی انتظامی را بردیدند کهموجب خشم و انزجار دوست داران ایران اسلامی گردید.

اما او زنده ماند و برخی ها روایت هولناکی که سرانجام به زندگی دوباره وی ختم شد را به بازگشت ققنوس شبیه دانستند.

استوار یکم میلاد علی نقی‌تبار پرسنل فرماندهی انتظامی آمل که در آشوب‌های این شهرستان، اغتشاش‌گران گلویش را با چاقو بریده بودند، اظهار کرد: برای کنترل اغتشاشات در آمل به همراه همکاران انتظامی به محل تجمع اعزام شدیم، معترضان که بسیاری از آنها ماسک داشتند با آجر و سنگ به ماموران حمله و ماموران نیز با سپر از خود دفاع می کردند و سعی داشتند اوضاع را کنترل کنند.

وی در ادامه افزود: در میدان ۱۷ شهریور دو نفر به من نزدیک شدند و یک نفر با یک شی تیز به گردنم ضربه‌ زد و خون به سرعت فوران کرد، شیوه ارتکاب این کار نشان می‌داد کسی که اقدام به زدن شاهرگم کرده بود آدم حرفه‌ای بود.

این مامور پلیس بیان کرد: بعد از این حادثه مرا به آمبولانس بردند تا به مرکز درمانی منتقل  شوم اما برخی به سمت آمبولانس حمله کردند و می‌گفتند که آمبولانس را به آتش بکشید، جلوی آمبولانس را گرفتند اما همکاران انتظامی من را از آمبولانس بیرون کشیدند و با خودروی دیگری به مرکز درمانی منتقل کردند.

 

پلیس آملی که گلویش توسط اغتشاش گران بریده شد , زنده ماند

 

فیلم ارسالی مخاطبان را در ادامه ببینید :