بهسازی و تکمیل ورزشگاه نساجی قائمشهر با حضور مسئولان ارشد استان ، رسماً به بهره برداری رسید و در اختیار تیم فوتبال نساجی و مردم شریف قائمشهر قرار گرفت ...

به گزارش شرق پرس، به مناسبت هفته دولت و با حضور استاندار، مدیرکل و معاونین ورزش و جوانان، نمایندگان مردم شریف قائمشهر در مجلس، فرماندار، رئیس هیات فوتبال مازندران و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی، پروژه بهسازی و ساخت ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر رسماً به بهره برداری رسید.

استاندار مازندران در آئین بهره برداری رسمی از این پروژه ورزشی بزرگ ضمن تشکر از تلاش همه عوامل تاثیرگذار که در ساخت این ورزشگاه شبانه روزی تلاش کردند گفت : ایجاد امید اجتماعی یکی از اهداف مهمی است که در استانداری مازندران بصورت جدی پیگیری می شود.

 

حسین زادگان استاندار

وی افزود؛ ایجاد امید اجتماعی و اجرای کارهای بزرگ بیش از آنکه نیاز به اعتبار و پول داشته باشد نیازمند تلاش و کار و شناخت مطالبات مردم دارد که حُسن مدیران بومی اینست که خواست های مردم را بهتر و زودتر تشخیص می دهد.

وی افزود در بحث امید اجتماعی در شهرستان قائمشهر می توان تیم فوتبال نساجی و کارخانه نساجی را بعنوان خواسته مهم و مطالبه مردم دانست و در دیگر شهرستان ها نیز خواست ها و مطالباتی وجود دارد که شاید عمر آن به دهها سال رسید.

احمد حسین زادگان در ادامه با اشاره باینکه سهل الوصول ترین و کم هزینه ترین راه برای جلب رضایت مردم، ورزش است گفت:  نساجی برای مردم قائمشهر فقط فوتبال نیست، عشق ، فرهنگ ، تاریخ و هویت است و بخش بسیار بزرگ کار را در راستای این علاقه مندی حامیان مالی تیم ازجمله آقای صنیعی فرد و حدادیان برعهده گرفتند چراکه مازندران مانند استان های دیگر شرکت ها و کارخانه بزرگی برای حمایت از تیم های ورزشی ندارد و در تیمداری دچار مشکل هستیم.

استاندار با اعلام اینکه کار دولت آماده سازی زیرساخت هاست گفت : مردم قائمشهر ۷۰ سال با این تیم زندگی کردند و به لحاظ مکانی همین محل را که برای هواداران و مردم قائمشهر خاطره انگیز بود را برای بهسازی یا بعبارت دیگر ساخت ورزشگاه شهید وطنی در نظر گرفتیم .

وی با تشکر از دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و دکتر اسلامی استاندار سابق گفت : از همه کسانی که حتی انتقادات تندی هم داشتند که همین مطالبه گری ها موجب شد که ساخت استادیوم را فراموش نکنیم سپاسگذارم که در مسیر مطالبات مردم استان درباره طرح هایی مثل منطقه آزاد و … یک کلید واژه وجود داشت که آنهم همدلی و وفاق بود .

 

تفاهم نامه سرمایه گذاری بنیاد برکت در کارخانه نساجی با استانداری مازندران منعقد شد

 

استاندار گفت : مطالبه جدی دیگر مردم  قائمشهر کارخانه نساجی است که یک برند ملی است، نساجی از قدیمی ترین کارخانه ها و بخشی از هویت استان و شهرستان قائم شهر است.

وی افزود؛ در این برهه از زمان باید به تولید داخلی اکتفا کنیم، هم اشتغال موجود حفظ شود و هم به نوعی در چرخه تولید دچار مشکل نشویم و بنیاد برکت ستاداجرایی فرمان امام (ره) مشارکت در سرمایه گذاری کارخانه نساجی را پذیرفته تا به اشتغال پایدار در نساجی برسیم.

 

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران : اقدام جهادی در ساخت ورزشگاه شهید وطنی برای همه مسئولان پیام داشت

 

حبیب حسین زادگان با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهدا گفت : سال شروع پروژه ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر سال ۱۳۹۷ بود و اعتباری حدود ۱۷ میلیارد تومان برای آن هزینه شد که اگر این پروژه بجای بهسازی از ابتدا ساخته می شد هم راحت تر بود و هم اعتبار بودجه ای کمتری صرف آن می شد.

وی با تشریح مشخصات پروژه ورزشگاه گفت : احداث رختکن تیم میزبان و میهمان،اتاق داوران، اتاق پزشکان، سالن کنفرانس خبری، چهار برج نوری،اسکوربرد و… در زمینی به مساحت ۱۷۰۰ مترمربع ساخته شد.

پروژه بهسازی و ساخت ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر رسماً به بهره برداری رسید

 

مدیرکل ورزش و جوانان با اعلام راه اندازی سیستم بلیط فروشی اینترنتی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر گفت : گیت های ورودی نصب شده و بلیط فروشی اینترنتی اکنون در جریان است .

وی در پایان از همه مسئولان و مدیرانی که در این کار بزرگ عمرانی و توسعه زیرساختی ورزش استان مازندران مشارکت داشتند و تلاش کردند ازجمله وزیر محترم ورزش و جوانان تقدیر و تشکر کرد و گفت : ساخت ورزشگاه شهید وطنی در قائمشهر این پیام واضح را برای همه مسئولان داشت که اگر بخواهیم یک کار بزرگ را بصورت جهادی و انقلابی به سرانجام برسانیم شدنی است.

 

ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر