معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با همراهی استاندار مازندران ، مدیرکل ورزش و جوانان و نماینده شهرستان های نوشهر ، چالوس و کلاردشت از ورزشگاه 5 هزار نفری تجن کلای چالوس بازدید بعمل آورد.

به گزارش شرق پرس، در بازدید محمدباقرنوبخت از ورزشگاه تجن کلای چالوس، حسین زادگان استاندار، رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان، محسنی بندپی نماینده مجلس و جمعی از مسئولین کشوری و استانی نیز حضور داشتند.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در حاشیه این بازدید ابراز امیدواری کرد فاز نخست ورزشگاه ۵ هزار نفری چالوس تا مردادماه به بهره‌برداری برسد. وی افزود؛ با توجه به شرایط ویژه این ورزشگاه و امکانات مناسب می توان از این مجموعه زیبا و با کیفیت برای اردوهای تیم ملی نیز استفاده گردد.

نوبخت همچنین از اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تامین مطالبات پیمانکار و ایجاد راه دسترسی برای این مجموعه خبر داد و گفت : بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته تلاش می شود تا پایان کار دولت دوازدهم طرح های اینچنینی از جمله ۳۲ طرح سفر سال گذشته به مازندران را به تمام برسانیم.

طبق گفته پیمانکار، این ورزشگاه با تخصیص ۳۷ میلیارد تومان اعتبار مصوبه سفر مقام معظم رهبری و دولت تاکنون ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است .

 

ورزشگاه 5 هزار نفری چالوس در آستانه افتتاح