حبیب حسین زادگان گفت: مازندران همواره در حوزه اجتماعی, اقتصادی و ورزشی سهم بسزایی در کشور دارد و یک سوم جمعیت این استان نیز جوان است و باید نگاه ویژه و مناسب تر به این استان شود.
به گزارش شرق پرس جلسه شورای اداری ورزش و جوانان مازندران به میزبانی شهرستان بابلسر و با حضور خانم دکتر فرامرزیان معاون توسعه منابع پشتیانی وزارت ورزش و جوانان, حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران, معاونین اداره کل و روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان های استان برگزار شد.
خانم دکتر فرامرزیان معاون وزیر ورزش و جوانان, با تبریک ایام عید و همچنین پیروزی های کاروان ورزشی ایران و همچنین مدال های کسب شده کاروان استان مازندران در بازیهای آسیایی, توسعه ورزش قهرمانی و ورزش همگانی را از ماموریت های وزارت ورزش و جوانان دانست و افزود؛ ورزش همگانی و زیرساخت های سلامت جامعه برای دولت دارای اهمیت فراوانی است, اما استان مازندران چه در ورزش قهرمانی و  چه در ورزش همگانی پیشگام است.
وی با توجه به گلایه های موجود برای توجه بیشتر به توسعه فضاهای ورزشی مازندران گفت: امیدواریم با برنامه ریزی های صورت گرفته تناسب بهتری میان موفقیت های ورزشی و میزان توسعه زیرساخت های ورزشی این استان داشته باشیم.
دکتر فرامرزیان با تاکید بر نگاه عدالت محور وزارت ورزش در تخصیص بودجه به استان های کمتر برخوردارتر اظهار داشت؛ تلاش می کنیم توجه مناسب تری به ورزش مازندران بعنوان استان ورزشی داشته باشیم چراکه ظرفیت های انسانی ورزش این استان حتی از تهران هم بیشتر است.
معاون وزیر در جمع مدیران ورزش و جوانان مازندران در بخش دیگری از صحبت هایش با اشاره به راه اندازی خانه جوان گفت : اعتبار خانه های جوان دریافت شد و با مصوبه اخیر, خانه های جوان بصورت تملک دولتی و بهره برداری غیردولتی اداره خواهد شد. وی همچنین افزود؛ فعالیت خانه های جوان در سال جاری آغاز خواهد شد.
معاون توسعه منابع پشتیانی وزارت ورزش و جوانان با اشاره باینکه مسئولان زیادی از استان مازندران در بدنه وزارتخانه حضور دارند که دغدغه توسعه زیرساخت های ورزشی این استان را دارند, تاکید کرد؛ به جهت تملک, تعداد پروژه و اعتبارات, سهم مازندران از استان های دیگر بیشتر است.
حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران نیز در این جلسه ضمن خیرمقدم به خانم دکتر فرامرزیان معاون وزیر و روسای ادارات شهرستانی اظهار داشت؛ موفقیت هایی که ورزش استان دارد بدون شک نتیجه حمایت های مادی و معنوی مسئولان وزارتخانه است.
وی با اشاره به تعداد قابل توجه مدال های بدست آمده در رقابت های آسیایی جاکارتا توسط ورزشکاران مازندرانی, افزود؛ گرچه حمایت ها خوبی از ورزش این استان می شود اما نسبت خوبی میان افتخارات کسب شده و حمایت ها وجود ندارد.
حسین زادگان گفت:  مازندران همواره در حوزه اجتماعی, اقتصادی و ورزشی سهم بسزایی در کشور دارد و یک سوم جمعیت این استان نیز جوان است و وجود دانشگاههای بزرگ و خوب نیز موید اینست که باید نگاه ویژه و مناسب تر به این استان شود.
وی نزدیکی استان به پایتخت و میزبانی از تیم های ملی ورزشی,برخورداری از ۳۸۳ کیلومتر ساحل دریا برای استفاده اوقات فراغت مردم, توسعه گردشگری ورزشی و… را از ویژگی های این استان بشمرد و تاکید کرد؛ مازندران در این موارد منحصربفرد است و باید به این استان توجه بیشتری شود.
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به کار سخت ناجیان غریق و مشکلات دستگاه ورزش در ساماندهی ناجیان در چند ماهی که استان شاهد افزایش ورود گردشگر است اظهار داشت؛ علی رغم مشکلات زیاد همکاران ما در کاهش تلفات غرق شدگان دریای مازندران بهتر عمل کردن و این از دستاوردهای خوب استان است.
حسین زادگان اظهار امیدواری کرد : تلاشمان اینست که تا فجر چهل, بتوانیم ۴۰ پروژه نیمه کاره را به بهره برداری برسانیم و امیدواریم پرونده پروژه های نیمه کاره در مازندران کاملاً بسته شود.
حسین زادگان : پرونده پروژه های نیمه کاره ورزشی مازندران بسته می شود