پس از اعتراضات طرفداران محیط زیست به موضوع انتقال آب دریای خزر به سمنان و فروکش کردن این مسئله, اما اکنون به نظر می رسد دولت همچنان پیگیر جدی موضوع است و تمایلی به رسانه ای شدن پیشرفت کار ندارد...

پرونده انتقال آب دریای خزر همچنان روی میز دولت!

 

 

به گزارش شرق پرس استاندار سمنان در مورد انتقال آب خزر به سمنان گفت: توصیه شده تا کارها نهایی نشده رسانه ای نشود زیرا حرف دقیق باید به مردم منتقل شود.

 

 

محمدرضا خباز در حاشیه بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و رسانه های مجازی در غرفه مازندران با بیان اینکه سمت ها برای افراد ماندنی نیستند، اظهار کرد:  بعد از معارفه در سمت  استانداری سمنان به عنوان هفدمین استاندار بیان کرده ام هجدهمین استاندار هم می آید.

 

 

وی در پاسخ به ابقای خود در سمت استانداری سمنان گفت: انسان تا لحظه ای شرایط خدمت برایش فراهم است باید خدمت رسانی کند و دل بستن پست ها برای کسانی که قصد خدمت داشته باشد تفاوتی ندارد.

 

 

خباز با تاکید بر اینکه رسانه ها باید روی مشارکت ها بین استان ها تاکید کنند، خاطرنشان کرد:  انتصاب استاندار جدید مازندران را تبریک می گویم.

 

 

استاندار سمنان در مورد انتقال آب خزر به سمنان خاطرنشان کرد: توصیه شده تا کارها نهایی نشده رسانه ای نشود زیرا  حرف دقیق باید  به مردم منتقل شود.

 

 

خباز افزود: آب خزر برای سمنان نیست برای کویر مرکزی است و از ابتدا باید اطلاعات دقیق تنظیم شود تا بهتر به نتیجه برسیم و حرف محکم را پس از نهایی شدن بیان کنیم.

 

 

به گزارش ایسنا, وی گفت: یکی از افتخارات دولت روحانی توجه به مسائل زیست محیطی است و  برای هر طرح عمرانی پیوست زیست محیطی تعریف شده و در این طرح نیز مسائل زیست محیطی رعایت شده است.