بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس تهران پس از 14 سال برای انجام دو بازی دوستانه به مازندران سفر می‌کنند.

 

به گزارش شرق پرس، بازیکنان تیم پرسپولیس تهران که در اردوی یک هفته‌ای که در مازندران سفر می‌کنند ضمن برپایی اردوی هفت روزه دو بازی دوستانه نیز برگزار می‌کند.

 

 

کاروان تیم فوتبال پرسپولیس تهران که بعد از ظهر امروز شنبه ۱۷ اسفند که در هتل نوید ساری مستقر می‌شوند قرار است در یک تورنمنت سه‌جانبه به منظور گرامیداشت سرداران و ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید مازندران که با تلاش‌های غلامرضا بهروان رئیس هیئت فوتبال استان و محمد کاظمی رئیس منطقه یک هیئت فوتبال مازندران صورت پذیرفت در این مسابقات حضور یابد.

 

 

قرار است در مدت یک هفته اقامت بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس تهران در دو شهر ساری و قائمشهر از مکان دیدنی، توریستی، رفاهی، تاریخی، ورزشی و همچنین با کودکان سرطانی دیدار داشته باشند.

 

 

تیم پرسپولیس در سفر خود در مازندران با دو تیم صدرا نکا و نساجی قائمشهر در ورزشگاه چمن مصنوعی شهید وطنی قائمشهر بازی دوستانه و تدارکاتی انجام می‌دهند و سپس بعد از ظهر ۲۳ اسفند ساری را به مقصد تهران ترک می‌کنند.

 

 

پیش از این قرار بود که تورنمنت سه‌جانبه با حضور تیم پرسپولیس تهران در ورزشگاه شهدای ساری برگزار شود که به خاطر ناهموار بودن چمن ورزشگاه این مسابقات در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار می‌شود.

 

 

به گزارش فارس آخرین سفر بازیکنان پرسپولیس تهران به مازندران برای انجام مسابقات ورزشی در سال ۱۳۷۸ در دیدار جام حذفی فوتبال بین دو تیم پرسپولیس تهران و شموشک نوشهر بود که بعد از آن بازیکنان پرسپولیس برای انجام بازی به مازندران سفری نداشتند.

 

 

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس تهران پس از ۱۴ سال برای انجام دو بازی دوستانه به مازندران سفر می‌کنند. – See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13921216000713#sthash.ZF9LNdCO.dpuf