نصب خود سرانه تابلو‌های غیر مجاز، موجب اختلال در ایمنی و ترافیک و همچنین بروز مشکلاتی در جاده‌های مازندران و به وجود آمدن سوانح رانندگی می‌شود...

شرق مازندران : معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری گفت : از ابتدای امسال تاکنون با اخذ حکم از مراجع قضایی و همکاری نیرو‌های انتظامی استان ، ۴۰۰ تابلوی غیر مجاز در حاشیه راه‌های مازندران جمع آوری شد.
محسن محمد نژاد افزود : نصب این گونه تابلو‌ها مستلزم رعایت قوانین و مقررات برای تامین ایمنی عبور و مرور است که اشخاص حقیقی و حقوقی بدون لحاظ کردن قوانین و مقررات به نصب تابلو‌های غیر مجاز (بدون قرارداد نصب) در راه‌های استان اقدام کرده اند.
محمدنژاد با بیان اینکه نصب هر گونه تابلو تبلیغاتی و اختصاصی در حریم راه‌های قانونی استان فقط با مجوز این اداره کل مجاز است و همه تابلو‌های غیر مجاز از سطح جاده‌های این استان جمع آوری می‌شود خاطرنشان کرد : ۴۳ عدد تابلو تبلیغاتی و اختصاصی با دارا بودن مجوز این اداره کل از آغاز امسال در جاده‌های استان نصب شد.
به گفته محمد نژاد ؛ برخی افراد به صورت خود سرانه به نصب تابلو‌های مذکور به صورت غیر مجاز اقدام می‌کنند که این موضوع باعث اختلال در ایمنی و ترافیک و موجب بروز مشکلاتی در جاده‌های این استان و به وجود آمدن سوانح رانندگی می‌شود.
محمد نژاد با اشاره به اینکه مکان یابی نصب تابلو در جاده‌ها به گونه‌ای انجام می‌گیرد که از لحاظ ایمنی خطری برای رانندگان نداشته باشد، به صاحبان واحد‌ها و مراکز تولیدی، خدماتی و رستوران‌های حاشیه راه‌های استان توصیه کرد: برای کمک به ارتقای ایمنی جاده‌ها نسبت به جمع آوری تابلو‌های غیر مجاز و متقاضیان نصب تابلو در سطح جاده‌ها نیز برای اخذ مجوز اقدام کنند.