فردی که اقدام به قدرت نمایی در فضای مجازی و ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان گلوگاه می کرد توسط پلیس شناساسی و دستگیر شد ...

به گزارش شرق پرس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسن عنایتی گنجی در تشریح این خبر، گفت: در پی قدرت نمایی یکی از افراد شرور منطقه در فضای مجازی و ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان، موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه، افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه متهم را شناسایی کردند .

سرهنگ عنایتی، خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی های قضائی متهم دستگیر و در بازرسی از منزل وی آلات شرارت و یک قبضه سلاح شکاری که متهم با استفاده از آن اقدام به قدرت نمایی در فضای مجازی می کرد، کشف شد .

وی با اشاره به این که متهم پس از تشکیل پرونده با صدور حکم قضائی روانه زندان شد، اظهار داشت: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و کسانی که بخواهند با استفاده از هرگونه ابزاری آن را به مخاطره بیاندازند، پلیس قاطعانه با آنان برخورد خواهد کرد .

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه با بیان این که هرگونه قدرت نمایی و تظاهر به خشونت در فضای مجازی نیز برابر قانون جرم محسوب می شود، از مردم خواست: در صورت مشاهده هرگونه اقدام از سوی افراد متخلف و شرور مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند .