مائده هژبری دختر اینستاگرامی رقصنده که حاشیه های زیادی برایش بوجود آمده بود درباره انتشار عکس تتلو در صفحه اس نوشت: یک خواننده مجهول اقدام به انتشار عکش کرد که با پیگیری خانواده اش مجبور به حذف عکس شد

شرق پرس: برخی کاربران فضای مجازی ادعا کرده اند که “تتلو در ابروریزیی جدید، تصویری قدیمی از مائده هژبری منتشر کرده است.

تتلو ادعا کرده هژبری الان در ترکیه و همراه تیم اوست و حتی مدعی شد قرار است در کنسرت او، این دختر حضور داشته باشد.

این کاربران شبکه های اجتماعی با کنار هم قراردادن تصاویر جدید و قدیم این خواننده می گویند تتلو درتصاویر جدید، نقاشی جدیدی روی صورتش کشیده که در تصویر مشترک با مائده، اثری از آن نیست که نشان از دروغ این خواننده دارد.

این گروه از کاربران فضای مجازی معتقدند او عامدانه دو تصویر از مائده هژبری را منتشر کرده تا از شهرت او برای کنسرتش استفاده کند.

پس از آن، توییتی منتسب به مائده هژبری منتشر شد که ضمن انتقاد از تتلو بدلیل سواستفاده از عکس وی، اقدام وی را تبلیغاتی خوانده و گفته که با پیگیری خانواده اش، تصویر مذکور از صفحه اینستاگرام تتلو حذف شده است.

با این حال، گروهی دیگر از کاربران با جعلی خواندن توییت هژبری می گویند این تصاویر کاملاً واقعیست و نور زیاد عکس، باعث از بین رفتن تتوی صورت او شده است. حتی برخی با امکانات کامپیوتری، ادعای خود در مورد صحت ادعای تتلو را قابت کرده اند.

چرخش موضع ثانویه تتلو / دوباره ضدحجاب شد!؟

یک اتفاق حاشیه ای عجیب که حتما باعث شرم اصولگرایان حامی این خواننده زیرزمینی خواهد شد، چرخش اعتقادی جدید تتلوست! درحالی که او چندی قبل ایران را ترک کرد و این روزها در حال برنامه ریزی برای کنسرتش است، پس از مدتها سکوت، مواضع جدیدی از او منتشر شده است.

او که در سالهای قبل به یکی از حامیان اصولگرایان تبدیل شده بود و مرتباً از خود چهره ای جدید، با اعتقاد به اصول دینی و تاکید مکرر بر مقوله حجاب نشان می داد، در یکی از پست های اخیرش می گوید دیگر نظرات سابق در مورد حجاب را ندارد و حالا باز هم مواضعش تغییر کرده و شاید بیشتر هم تغییر کند!

هرچند تتلو قبل از چرخش موضع ثانویه اش، یک خواننده زیرزمینی بود مانند بقیه فعالان این عرصه؛ چهره ای کاملاً مقابل چرخش موضع اولیه اش! اما حمایت او از برخی اصولگرایان باعث تفاوت این خواننده زیرزمینی نسبت به دیگر همکارانش شد.

 

 

 

 

 

.

  • منبع خبر : انتخاب