نماینده حقوقی و قانونی خانواده آتنا افزود: تتلو به زنان نگاه جنسیت‌گرایانه دارد و این درست نیست، یعنی وی به جای اینکه نیت عامل و مجرم را نشانه‌ بگیرد، این موضوع را به معلول و به جنس مونث تقلیل می‌دهد...

 

 

جباری نماینده حقوقی و قانونی خانواده آتنا در ادامه درباره شکایتی که از طرف خانواده اصلانی علیه امیرحسین مقصدلو معروف «تتلو» تنظیم شده است، گفت: شکایت از این خواننده این هفته به ثبت می‌رسد.

وی با بیان اینکه ما به چندین دلیل از تتلو شکایت کردیم، توضیح داد: یکی از مهم‌ترین دلایل این است که این فرد ادعای خلاف واقع کرده و گفته است که آتنا با توجه به اینکه به سن بلوغ رسیده، در روز حادثه حجاب نداشته و عشوه‌گری کرده است و مادر و پدر آتنا را متهم دانسته که اگر آنها حجاب فرزندشان را رعایت می‌کردند، آتنا مورد تعرض قرار نمی‌گرفت، این در حالی است که آتنا تنها ۶ سال داشته و دارای حجاب مناسبی نیز بوده است.

نماینده حقوقی و قانونی خانواده آتنا افزود: تتلو به زنان نگاه جنسیت‌گرایانه دارد و این درست نیست، یعنی وی به جای اینکه نیت عامل و مجرم را نشانه‌ بگیرد، این موضوع را به معلول و به جنس مونث تقلیل می‌دهد و جنس مونث را مورد هدف قرار می‌دهد.

جباری یادآور شد: افراد مشهور و سلبریتی‌ها به صرف اینکه مشهور هستند اجازه ندارند که درباره مسائل بسیار مهم اجتماعی که روح عمومی را جریحه‌دار کرده ادعاهای کارشناسانه کنند، بلکه در این موارد یک آسیب‌شناس و یا جرم‌شناس باید نظر کارشناسی خود را ارائه دهد./آنا