رییس کل دادگستری مازندران گفت: تعرض وتخریب منابع طبیعی از ناحیه هیچ کسی قابل قبول نیست و پخش تصاویر قطع و سوزاندن درختان در برخی جنگل‌های مازندران که صحنه‌ای دلخراش را نمایان می‌کند در حال پیگیری است ...

شرق مازندران : رییس کل دادگستری مازندران پس از رسانه‌ای شدن خبر قطع، تخریب و به آتش کشاندن درختان نایاب و ممنوع‌القطع هیرکانی بلافاصله دستور پیگیری برخورد با عاملان این اتفاق ناگوار را صادر کرد.

حجت الاسلام اکبری گفت: برخورد دستگاه قضایی با کسانی که عرصه ملی را تخریب می‌کنند قاطعانه وجدی است و در راستای اجرای قانون هیچگونه مماشاتی با متخلفان نخواهد کرد.

او با بیان اینکه منابع طبیعی و اراضی ملی امانتی در دست ماست و اجازه نمی‌دهیم تا برخی افراد سودجو و فرصت طلب آن را به تاراج برده و نابود کنند، افزود: حفاظت از منابع طبیعی و اراضی ملی وظیفه همگانی است وباید دراین زمینه فرهنگ سازی واقدامات پیشگیرانه صورت گیرد.

رییس کل دادگستری مازندران با اشاره باینکه تعرض وتخریب منابع طبیعی از ناحیه هیچ کسی قابل قبول نیست گفت : موضوع پخش تصاویر قطع و سوزاندن درختان در برخی جنگل‌های استان که صحنه‌ای دلخراش را نمایان می‌کند در دست پیگیری است.

حجت الاسلام اکبری افزود: این موضوع به رییس حوزه قضایی بخش چهار دانگه کیاسر اعلام و بلافاصله بازدیدی به همراه مسئولین امر از منطقه صورت گرفت و دستورات لازم در جهت پیگیری موضوع و عاملین آن و کسانی که در این امر دخیل بودند صادر شد و در حال پیگیری است.