ابوالقاسم مبینی از برگزاری همایش ” هزارجریب تو را می‌خواند ” در نکا و شناسایی نقاط ضعف و قوت این بخش خبر داد. به گزارش شرق پرس, بخشدار هزارجریب نکا در گفت‌وگو با فارس از برگزاری همایش ” هزار جریب تو را می‌خواند” در نکا و شناسایی نقاط ضعف و قوت این بخش […]

 

همایش هزار جریب تورا می خواند

 

 ابوالقاسم مبینی از برگزاری همایش ” هزارجریب تو را می‌خواند ” در نکا و شناسایی نقاط ضعف و قوت این بخش خبر داد.

به گزارش شرق پرس, بخشدار هزارجریب نکا در گفت‌وگو با فارس از برگزاری همایش ” هزار جریب تو را می‌خواند” در نکا و شناسایی نقاط ضعف و قوت این بخش خبر داد و اظهار داشت: این همایش با هدف هم‌اندیشی و بررسی راهکارهای مختلف پیشرفت در هزارجریب نکا و با حضور هزارجریب‌هایی که در اقصی نقاط کشور هستند، برگزار می‌شود.

وی با اعلام اینکه این همایش با عنوان «هزارجریب تو را می‌خواند» در تابستان امسال ۹۳ برگزار می‌شود، اظهار داشت: نیازمند همفکری و شناساندن نخبگان هزارجریب نکا توسط آحاد جامعه هستیم تا با ارتباط دائم با نخبگان و تاثیرگذاران برای توسعه این بخش گام‌های مثبتی برداشته شود.

مبینی همچنین از فعال شدن کمیته‌های مختلف پشتیبانی، اطلاع‌رسانی، تبلیغات و پشتیبانی خبر داد و یادآور شد: دبیرخانه این همایش در بخشداری هزارجریب فعال شده است و برنامه‌ریزی‌ها در حال انجام است.

وی گفت: توسعه بخش هزارجریب، برون رفت از چالش‌ها و محرومیت‌ها با شناسایی افراد نخبه و تاثیرگذار و ارائه راهکارهای لازم از جمله مسائل کلیدی و مهم در این همایش است تا با ارائه راهکار مناسب، هزار جریب را از محرومیت خارج کنیم.

بخشدار هزارجریب گفت: نخبگان علمی، ورزشی و فرهنگی، مدیران سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و عمرانی و موثران و تاثیرگذاران در بخش هزارجریب نکا از جمله افرادی هستند که در این مجموعه قرار دارند و در همایش مورد توجه هستند.

مبینی افزود: با توجه به محرومیت‌های مختلف در هزارجریب شناسایی ظرفیت منابع انسانی در داخل و خارج از استان ارتباط تنگاتنگ مداوم و مستمر برای پیشرفت و توسعه به عنوان یک ضرورت است که نباید به سادگی از کنار آن عبور کرد.

وی ادامه داد: حضور نخبگان در جهت آبادانی و پیشرفت همه جانبه در روستا و خارج شدن از بن بست‌ها بسیار مهم و ضروری است که امیدواریم با برگزاری این همایش و شناسایی نخبگان و موثرین در هزارجریب برای آبادانی روستاها و بخش هزارجریب بیش از گذشته تلاش کنیم.

مبینی خاطرنشان کرد: بخش هزارجریب نکا با داشتن بیش از ۶۰ روستا با جمعیتی بالغ بر ۱۵ هزار نفر دارای دو دهستان زارم‌رود و استخرپشت، دارای ظرفیت‌های مختلف و ناشناخته‌ای است که باید با شناسایی دقیق این ظرفیت‌ها در رفع مشکلات و محرومیت‌ها گام برداشته شود.

 

/انتهای خبر