همایش عاشوراییان همزمان با هفته گرامی داشت دفاع مقدس و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در گلوگاه برگزار شد

به گزارش شرق پرس به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد گلوگاه ، همایش عاشوراییان حسینی همزمان با هفته دفاع مقدس در مجتمع فرهنگی و هنری  فجر گلوگاه برگزار شد.

در حاشیه این همایش که با همکاری اداره ارشاد, سپاه ناحیه مقاومت بسیج و اوقاف شهرستان, در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی برگزار شد, باقری رئیس فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان گلوگاه اظهار داشت :  انتقال ارزش ها و باورهای اعتقادی،  دینی و مذهبی به نسل جوان امروزی در قالب برنامه های فرهنگی و هنری ازجمله سرود ، سخنرانی ، خاطره گویی ، نمایشگاه عکس و پوستر و نمایشگاه کتاب و… با موضوع دفاع مقدس, گامی موثر در تجدید میثاق با آرمان های انقلاب و شهداء  است.

حجت الاسلام رضاپور ریاست اتحادیه انجمن های اسلامی مازندران سخنران همایش عاشوارییان حسینی نیز در گلوگاه گفت:  نقش رهبر انقلاب اسلامی در مدیریت کشور بسیار مهم و تعیین کننده است.

وی در ادامه زنده نگه داشتن راه امام حسین (ع) و شهدای دفاع مقدس را در جامعه حیاتی و فرهنگ ساز دانستند و از دانش آموزان و نسل جوان خواستند این اسوه های ایثار و شهادت را بعنوان الگو و راهگشای زندگی خود قرار دهند.

پخش کلیپ رزمندگان, اجرای سرود نوجوانان کانون فرهنگی و هنری مسجد خاتم والاوصیا و مداحی از دیگر برنامه های فرهنگی این همایش در شهرستان گلوگاه بود.

همایش عاشوراییان در گلوگاه برگزار شد

همایش عاشوراییان در گلوگاه برگزار شد