حجت الاسلام دهنوی افزود: الگو پذیری از زندگی اسلامی و اهل بیت مسیر زندگی ما را به سمت سعادت و سلامت رهنمون می کند و اقشار جامعه ایرانی می توانند با تأثیرپذیری از فرهنگ اسلامی، زندگی خود را براساس الگوهای اسلامی و دینی بنیان گذارند.

dehnavi

 

  به همت اداره تبلیغات اسلامی، ارشاد و شهرداری و شورای شهر نکا، چهارشنبه شب همایش سبک زندگی اسلامی در نکا برگزار شد.
 
 
 

به گزارش شرق پرس، حجت الاسلام حسین دهنوی کارشناس دینی و مسائل خانواده چهارشنبه شب در همایش سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی ، خانواده و رابطه همسران در سالن ارشاد نکا اظهار داشت: سبک زندگی اسلامی، دارا بودن و داشتن زندگی به شیوه و روش اهل بیت (ع) است.

 

وی گفت: متاسفانه اکنون فاصله گرفتن از زندگی اهل بیتی و غرق شدن در زرق و برق زندگی، موجب از هم پاشیدگی های زندگی در جامعه ما شده است.

 

حجت الاسلام دهنوی افزود: داشتن اعتقادات مشترک و توجه به همتایی مذهبی، خانوادگی و فرهنگی ازجمله مولفه های است که باید در ازدواج موفق مورد توجه قرار گیرد.

 

وی ادامه داد: صداقت، دوری از خیانت و بی وفایی، اجتناب از نق زدن و غر زدن، بدرقه کردن و به استقبال همسران رفتن از جمله شیوه هایی است که برای پایدار ماندن زندگی باید مورد توجه قرار گیرد.

 

این استاد حوزه و دانشگاه گفت: مردان ما مردانی اقتدار گرا هستند و بانوان باید با تایید، تصدیق و تشویق مردان خود حس اعتماد به نفس را در آنان افزایش داده و به آنان اقتدار ببخشند.

 

 به گزارش ایرنا, حجت الاسلام دهنوی افزود: الگو پذیری از زندگی اسلامی و اهل بیت مسیر زندگی ما را به سمت سعادت و سلامت رهنمون می کند و اقشار جامعه ایرانی می توانند با تأثیرپذیری از فرهنگ اسلامی، زندگی خود را براساس الگوهای اسلامی و دینی بنیان گذارند.