به گفته امیرخانلو، در این کار فرهنگی که روز چهارشنبه 27 فروردین از ساعت 9 صبح الی 5 عصر به طول انجامید حدود 50 نفر از اقشار مختلف شهرستان گلوگاه حضور داشتند که سنینی بین 25 تا 75 سال نیز در بین آنها دیده می شد.

 

 

 

به گزارش شرق پرس، روز چهارشنبه با دعوت و پیگیری مسئولین رسانه شرق پرس و همچنین سازمان های مردم نهاد گلوگاه اعم از هیئت ابوالفضل مسجد محمدی ، ۵۰ نفر از دوستداران طبیعت و محیط زیست در اقدامی فرهنگی درختان انجیر حاشیه جاده توریستی گلوگاه – دامغان را هرس کردند.

 

 

 

به گفته امیرخانلو، در این کار فرهنگی که روز چهارشنبه ۲۷ فروردین از ساعت ۹ صبح الی ۵ عصر به طول انجامید حدود ۵۰ نفر از اقشار مختلف شهرستان گلوگاه حضور داشتند که سنینی بین ۲۵ تا ۷۵ سال نیز در بین آنها دیده می شد.

 

 

وی افزود از شرکت کنندگان در این کار خیرخواهانه با صرف صبحانه و ناهار پذیرائی شد.

 


 

 امیرخانلو همچنین با توجه به شور و شعف ناشی از این نوع اقدامات فرهنگی در جامعه ابراز امیدواری کرد که با هماهنگی مسئولین شهرستانها، پاکسازی ساحل دریا، جنگل و حاشیه راه سراسری از زباله را در آینده نزدیک در گلوگاه و دیگر شهرستانهای شرقی استان هم داشته باشیم.

 

 

 

 

 


 

 شایان ذکر است درختان انجیر حاشیه راه توریستی گلوگاه – دامغان به همت حاج علی اکبر ایران نژاد سالها پیش کاشته شدکه علاوه بر زیبایی این محور موجب بهره مندی مسافران و گردشگران از میوه این درختان  شده است.