با ابلاغ مهدی امیرفخریان رئیس هیات بدمینتون, نیما امینی بعنوان دبیر جدید هیات بدمینتون مازندران انتخاب شد و از زحمات علی محمد قاسمی نیز تقدیر بعمل آمد

به گزارش شرق پرس, مهدی امیرفخریان رئیس هیات بدمینتون مازندران در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت؛ به منظور جوانگرایی و ایجاد تحرک بیشتر در این هیات, مهندس نیما امینی از قهرمانان کشوری رشته بدمینتون بعنوان دبیر هیات منصوب شد.

وی افزود؛ ضمن تکریم از تلاش های علی محمد قاسمی در نظر داریم از تجارب این پیشکسوت زحمت کش در بدنه این هیات استفاده کنیم.

امیرفخریان در ادامه گفت: با تلاش و پشتکار هیات های شهرستانی و همکاران در هیات بدمینتون استان, از رتبه ۲۷ کشوری اکنون به جایگاه مهمی در میان هیات های کشور رسیدیم و مفتخریم که اعلام نمائیم جزء ۳ هیات برتر بدمینتون کشور هستیم.

رئیس هیات بدمینتون مازندران با اشاره باینکه ورزشکاران سازمان یافته رشته بدمینتون از ۳۶۰ نفر در استان به نزدیک ۳ هزار نفر رسیده است افزود؛  در این راستا رویدادهای زیادی را میزبانی کردیم و طی سه سال اخیر افتخارات  متعددی در سطح کشور بدست آمد.

وی ضمن تاکید بر افزایش سطح ورزش بانوان در هیات بدمینتون مازندران گفت: در بخش بانوان و در رده های سنی پایه نیز ورزشکارانی به تیم ملی دعوت شده اند و تیم های مازندرانی را برای حضور در رقابت های لیگ برتر, لیگ دسته یک و لیگ دسته دو ساماندهی کردیم.

مهدی امیرفخریان با اشاره به گسترش فعالیت های این هیات گفت: از پنج هیات شهرستانی اکنون به ۲۳ هیات رسیده ایم و با تعامل و رایزنی ها توانستیم کرسی های مهمی در فدراسیون بدمینتون بدست آوریم. اما رویداد مهم اینکه با هماهنگی و کمک مدیرکل ورزش و جوانان مازندران موفق شدیم برای نخستین بار آکادمی بدمینتون را در مرکز استان پس از ۲۳ سال راه اندازی کنیم.