ابراهیم نژاد معاون نیروی انسانی فرماندهی انتظامی مازندران از جذب و استخدام نیرو در مقطع درجه داری با مدرک دیپلم خبر داد ...

به گزارش شرق پرس، کارمند محمدرضا ابراهیم نژاد در تشریح این خبر گفت: به منظور جذب نیروی انسانی در سال جاری نیروی انتظامی از بین جوانان مومن و متعهد به انقلاب اسلامی داوطلب مرد در مقطع دیپلم می پذیرد .

معاون نیروی انسانی فرماندهی انتظامی استان مازندران، افزود: متقاضیان با دارابودن حداق ۱۸ و حد اکثر ۲۵ سال ، معدل کتبی ۱۴ و حداق ۱۷۰ سانتی متر قد واجدشرایط شرکت در مراحل استخدامی هستند .

ابراهیم نژاد با اشاره به این که خانواده های معظم شهدا، حافظان قرآن کریم ، قهرمانان ورزشی و کشوری و همچنین اعضاء فعال بسیج از امتیاز معدل ۱۲ به بالا برخوردار خواهند بود،گفت: دارندگان مهر غیبت در برگه اعزام به خدمت سربازی و افراد دارای معافیت پزشکی و معاف از رزم  واجد شرایط استخدام نخواهند بود .

وی افزود: داوطلبان واجد شرایط استخدام ساکن شرق استان از شهرستان گلوگاه تا محمودآباد برای ثبت نام به هسته گزینش استان واقع درساری ابتدای اتوبان ساری به قائمشهر جنب دانشگاه جامع علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان و متقاضیان ساکن غرب استان از شهرستان نور تا رامسر) برای ثبت نام به دفتر جذب هسته گزینش مستقر در جنب ستاد انتظامی شهرستان چالوس مراجعه کنند .

معاون نیروی انسانی فرماندهی انتظامی استان مازندران، همچنین اظهار داشت: داوطلبان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به سایت www.gozinesh.police مراجعه کنند و یا با شماره های ۰۱۱۲۱۸۴۱۱۸۳ و ۰۱۱۲۱۸۲۴۰۲۱ تماس بگیرند .