سرپرست دانشگاه پیام نور نکا با اشاره به تهیه زمین ساخت دانشگاه پیام نور مازندران شعبه بین الملل در نکا، گفت: واحد بین الملل این دانشگاه در نکا با طراحی مناسب راه‌اندازی می شود.   به گزارش شرق پرس، رحمت‌الله رضایی در گفت‌و‌گو با تسنیم اظهار کرد: این دانشگاه در زمینی به مساحت ۱۰ […]

 

سرپرست دانشگاه پیام نور نکا با اشاره به تهیه زمین ساخت دانشگاه پیام نور مازندران شعبه بین الملل در نکا، گفت: واحد بین الملل این دانشگاه در نکا با طراحی مناسب راه‌اندازی می شود.

 

به گزارش شرق پرس، رحمت‌الله رضایی در گفت‌و‌گو با تسنیم اظهار کرد: این دانشگاه در زمینی به مساحت ۱۰ هکتار و ۳۰ هزار متر مربع زیربنا از دانشگاه های بین المللی منطقه است.

وی افزود: دانشگاه بین الملل پیام نور نکا شامل سه پروژه عظیم پردیس بین المللی علوم اسلامی، زیست فناوری و پارک علم و فناوری است.

رضایی بیان کرد: با بهره‌برداری از این دانشگاه بین المللی، دانشجویان از هر کشوری می توانتد به صورت مجازی و یا حقیقی در آن ثبت نام و مشغول تحصیل شوند.

وی بیان کرد: این دانشگاه می‌تواند چراغ علمی شمال کشور محسوب شود، اما برای ساخت و تکمیل آن به عزم  و اعتبار ملی نیاز است.

سرپرست دانشگاه پیام نور شهرستان نکا گفت: دانشگاه پیام نور نکا اکنون با هزار و ۲۰۰ دانشجو در ۱۳ رشته در یک مکان استیجاری مشغول فعالیت است.

 

/انتهای خبر