نمایشگاه کتاب ساری از ۲۴ آبانماه تا اول آذر در ساری دایر است، و روز شنبه با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران افتتاح شد.

 

افتتاح نمایشگاه کتاب ساری

این نمایشگاه که از ۲۴ آبانماه تا اول آذر در ساری دایر است، با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران افتتاح شد.

 

 

به گزارش شرق پرس, علیرضا یونسی معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران، روز شنبه در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه، با اشاره به این که کتاب، گوهر ارزشمند ی است که انسان را به سمت دانایی رهنمون می شود، خاطر نشان ساخت: با افتتاح هر نمایشگاه کتاب، درِ حرکت انسان به سمت تعالی، باز و درِ جهل و نادانی بسته می شود.

 

 

وی افزود: فرهنگ کتاب و کتابخوانی باید در جامعه نهادینه گردد و برای انجام این مهم همه دستگاه های اجرائی در راستای مطالعه و کتابخوانی با یکدیگر مشارکت کنندچون ترویج و گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در جامعه باعث کاهش آسیب های اجتماعی به ویژه بین نسل جوان خواهد شد.

 

 

به گزارش مهر, محمد سعیدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساری با اعلام اینکه فروش کتاب در نمایشگاه با تخفیف ۴۰ درصدی خواهد بود، گفت : ۳۰ ناشر با شش هزار عنوان کتاب و با تیراژ ۴۰ هزار در نمایشگاه کتاب حضور دارند.

 

 

وی همچنین محل برگزاری نمایشگاه را سالن ارشاد اعلام کرد و گفت: در ورودی سالن بخش اطلاع رسانی نمایشگاه فعال است تا در یافتن مکان و نوع غرفه مورد نظر به مراجعه کنندگان کمک و راهنمایی کنند.