رییس اداره صنعت ، معدن و تجارت ساری و میاندرود در حاشیه افتتاح این نمایشگاه گفت که کالاهای موجود در این نمایشگاه با 15 تا 20 درصد تخفیف به مشتریان عرضه می شود.

 

namayeshgah2

نمایشگاه فروش پاییزه شهرستان های ساری و میاندرود عصر یکشنبه در محل همیشگی برپایی این نمایشگاه در محور ساری- نکا گشایش یافت.
 

 

به گزارش شرق پرس، در این نمایشگاه کالاهای مورد نیاز شهروندان در آستانه بازگشایی مدارس در ۲۵۰ غرفه به نمایش و فروش گذاشته شده است.

 

رییس اداره صنعت ، معدن و تجارت ساری و میاندرود در حاشیه افتتاح این نمایشگاه گفت که کالاهای موجود در این نمایشگاه با ۱۵ تا ۲۰ درصد تخفیف به مشتریان عرضه می شود.

 

اسماعیل هادی نژاد افزود : در این نمایشگاه که با دعوت از شرکت های تولیدی و با همکاری مجمع امور صنفی مرکز استان برپا شده ، کالاهای اساسی شامل پوشاک، کیف و کفش، لوازم التحریر و مواد غذایی به عرضه می شود.

 

وی با اشاره به عرضه مستقیم محصولات تولید کنندگان در نمایشگاه پاییزه ، گفت : ۴۰ درصد از کالاهای موجود در این نمایشگاه توسط تولید کنندگان عرضه می شود.

 

به گزارش ایرنا, رییس اداره صنعت، معدن و تجارت ساری و میاندرود افزود : اکیپ هایی برای نظارت بر قیمت کالاها در نمایشگاه پاییزه حضور خواهند داشت که در صورت مشاهده تخلف به صورت جدی برخورد می شود. لازم به ذکر است این نمایشگاه از امروز به مدت ۱۰ روز دایر است.