مجمع انتخابات هیات ورزش های جانبازان و معلولین استان مازندران برگزار شد و نقی مهدوی تنها کاندیدای حاضر توانست باری دیگر در کرسی ریاست این هیات ابقاء شود ...

به گزارش شرق پرس، صبح امروز با حضور شروین اسبقیان رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، حسن رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان مازندران و دیگر اعضای مجمع انتخابات هیات جانبازان و معلولین استان، نقی مهدوی تنها کاندید این انتخابات، با کسب ۱۶ رای از ۱۶ رای ماخوذه باری دیگر بعنوان رئیس هیات ورزش های جانبازان و معلولین انتخاب شد.

 

اسبقیان رئیس مجمع پس از برگزاری انتخابات با تبریک به مهدوی گفت : باعث افتخار است در استانی حضور داریم که در استانی حضور یافتیم که در دو عرصه حماسی یکی در جنگ تحمیلی و دیگری در میادین ورزشی پیشتاز است. مازندران مهد دلیر مردان لشکر خط شکن ۲۵ کربلا در جنگ تحمیلی است و از سویی در ورزش و کسب افتخارات ورزشی نیز در کشور حرف اول را می زند.

 

رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین با اشاره به ظرفیت های مدیریتی مازندران بیان داشت؛ اینجا زمینی حاصلخیز برای رشد و پرورش استعدادهای ورزشی است و دکتر رنگرز یکی از نمونه هایی است که هم در ورزش و اخلاق و هم در مدیریت به خوبی درخشید.

 

وی با تاکید براینکه هیات ورزش های جانبازن و معلولین مازندران همواره در ارزیابی ها و کسب افتخارات موفق عمل کرده و نیاز به حمایت دارد،  افزود؛ با کمک استاندار و مدیرکل محترم ورزش و جوانان، مصوبات قانونی را برای توسعه ورزش های جانبازان و معلولین پیگیری خواهیم کرد.

 

دکتر رنگرز نیز در این مجمع ضمن تمجید از عملکرد ورزشکاران و هیات جانبازان و معلولین مازندران گفت : یک سوم مدال های المپیک را ورزشکاران این استان کسب کردند که نشان دهنده استعدادهای غنی در ورزش است و معتقدم اگر پروژه های ورزشی نیمه تمام به سرانجام برسد و شاهد توسعه زیرساخت ها باشیم ، قطعاً در مدال آوری و کسب افتخارات ورزشی نیز بیش از پیش موفق ظاهر خواهیم شد.

 

وی در ادامه با اشاره به عملکرد هیات ورزش های جانبازان و معلولین حتی در روزهای سخت شیوع کرونا افزود؛ انسجام بوجود آمده در هیات ، آینده درخشان تری را برای این ورزش رقم خواهد زد و ما نیز در حد توان برای رشد و اعتلای ورزشکاران این رشته ها حمایت خواهیم کرد.

 

مدیرکل ورزش و جوانان ، تلاش و کوشش ورزشکاران جانبازان و معلولین را برای کسب موفقیت مورد اشاره قرار داد و گفت : مدال های این عزیزان نیز قشنگ تر و دلنشین تر به نظر می آید چراکه مشکلات زیادی بر سر راه موفقیت و قهرمانی این ورزشکاران وجود دارد که با اراده همه ی موانع را بر میدارند.