پلیس مازندران پس از دستگیری محتکران ماسک و لوازم ضدعفونی کننده و تحویل این اقلام به دانشگاه علوم پزشکی, متهمان را نیز بازداشت کرد

به گزارش شرق پرس سرهنگ مسعود تقدیسی رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران در گفت و گو با  باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت : در راستای مقابله با قاچاق و احتکار کالا‌های سلامت محور با توجه به شیوع بیماری کروناویروس در سطح استان و افزایش استفاده از لوازم پیشگیری از بیماری در بین شهروندان و وقوع احتکار و قاچاق این کالا‌ها از سوی افراد سود جو، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان و شهرستان‌های تابعه قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی در شهرستان نوشهر با شناسایی و توقیف یک دستگاه خودرو در بازرسی از آن موفق شدند، ۳ هزار ماسک بهداشتی را کشف و راننده خودرو را نیز بازداشت کنند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران، گفت: در همین خصوص در بازرسی از ۴ واحد صنفی داروخانه و ۲ فروشگاه عرضه محصولات بهداشتی در شهرستان‌های نوشهر، ساری، بابل، قائم شهرموفق به کشف ۱۱ هزار و ۶۸۰ ماسک بهداشتی احتکار شده در این واحد‌ها شدند.

تقدیسی افزود: همچنین از این واحد‌های صنفی ۲۳۶ عدد ژل ضد عفونی کننده به همراه ۳۵۰ شیشه الکل صنعتی کشف شد و ۷ متهم به احتکار و قاچاق کالا شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به اینکه کالا‌های مکشوفه به دانشگاه علوم پزشکی استان تحویل شد، گفت: واحد‌های صنفی متخلف نیز از سوی مرجع قضائی و ذیربط پلمب شدند.