رئیس کلانتری نازی آباد از دستگیری ۹ نفر بعلت ایجاد رعب و وحشت و درگیری دسته جمعی در محله یاخچی آباد خبر داد.    شرق پرس: سرگرد مهدی اسدی در تشریح جزئیات این خبر گفت: ساعت ۲۲:۳۰ روز چهارم خرداد ماه امسال، ماموران گشت انتظامی این یگان حین گشت زنی در محله یاخچی‌آباد متوجه […]

 

رئیس کلانتری نازی آباد از دستگیری ۹ نفر بعلت ایجاد رعب و وحشت و درگیری دسته جمعی در محله یاخچی آباد خبر داد.

 

 شرق پرس: سرگرد مهدی اسدی در تشریح جزئیات این خبر گفت: ساعت ۲۲:۳۰ روز چهارم خرداد ماه امسال، ماموران گشت انتظامی این یگان حین گشت زنی در محله یاخچی‌آباد متوجه حضور تعدادی از اهالی که در حال درگیری با یکدیگر بودند، شدند.

 

وی افزود: ماموران با دیدن این وضعیت که متهمان با همدیگر درگیر و با اهانت و توهین به همدیگر باعث بر هم زدن نظم عمومی و ایجاد رعب و وحشت و بی‌نظمی شده بودند از طریق شبکه پیام درخواست نیروی کمکی کرده که سه اکیپ از ماموران کلانتری در محل حضور یافتند و جهت مهار نزاع کنندگان برآمدند.

 

اسدی با بیان اینکه در بررسی‌های پلیسی مشخص شد شخصی به نام “قادر” به همراه پسرانش به علت ضرب و شتم یکی از فرزندانش توسط فردی به نام “فرامرز” در موقعیت حاضر و اقدام به درگیری و ایجاد رعب وحشت و تخریب در محل کرده است؛ گفت: پس از دعوای پدر و پسران، تعدادی دیگر از اراذل در محل حضور یافته و اقدام به ایجاد نزاع و درگیری دسته جمعی کردند.

 

رییس کلانتری ۱۳۰نازی اباد با بیان اینکه ماموران برای آرام کردن وضعیت در محل، اقدام به دعوت به آرامش نفرات کردند که ناگهان یکی از افراد نزاع کننده به نام “منوچهر” به همراه سه نفر دیگر به سمت ماموران حمله ور شدند و قصد خلع سلاح ماموران را داشتند گفت: بلافاصله ماموران با استفاده از قانون به کار گیری سلاح اقدام به شلیک دو تیر هوایی کردند که افراد یادشده پا به فرار گذاشته و متواری شدند.

 

اسدی با بیان اینکه افرادی که به سمت ماموران حمله ور شدند دارای قمه و آلات قتاله و سلاح سرد بودند افزود: همچنین با رسیدن نیروی کمکی کلانتری، شش نفر اصلی حاضر در درگیری دستگیر و به کلانتری انتقال داده شد و “منوچهر” که با شلیک ماموران از صحنه گریخته بود با تعقیب ماموران در پشت بام منزل یکی از ساکنین دستگیر و به کلانتری انتقال داده شد.

 

وی با بیان اینکه در تحقیقات اولیه انجام شده از متهمان مشخص شد که در روزقبل از نزاع، افرادی اقدام به تخریب نمایشگاه خودرو که متعلق به “قادر” بود کردند و این فرد نیز در اقدامی تلافی جویانه با کمک فرزندانش با قشون کشی و ایجاد رعب و وحشت سعی در انتقام گرفتن داشت، گفت: در این رابطه ۹ نفر از نزاع کنندگان که با نزاع خود موجبات برهم زدن نظم عمومی و ایجاد رعب و وحشت در منطقه یاخچی اباد را فراهم اورده بودند؛ دستگیر و ضمن تشکیل پرونده در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند.

 

به گزارش ایسنا اسدی گفت: افراد دستگیر شده دارای سابقه کیفری بوده و عمدتاً از اراذل و اوباش منطقه هستند.

 

/انتهای خبر