پایانه های مسافربری ساری، چالوس و تنکابن با اتوبوس زئران مازندرانی اربعین را به مرز منتقل منتقل می کنند و در این راستا نرخ بلیط اتوبوس ها نیز اعلام شد

شرق مازندران : مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران از جابه‌جایی زائران اربعین با ناوگان عمومی حمل و نقل اتوبوسرانی بر اساس نرخ مصوب اعلام شده در سه پایانه مسافربری ساری، چالوس و تنکابن خبر داد.

حسن جهانیان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نرخ مصوب بلیط برای سفر اربعین از ساری تا مرز مهران برای اتوبوس‌های ۲۵ نفره مبلغ ۶۰۷ هزار تومان و برای اتوبوس‌های ۳۲ نفره، ۵۱۱ هزار تومان و برای اتوبوس های ۴۴ نفره مبلغ ۴۱۵ هزار تومان است.

جهانیان ادامه داد: نرخ مصوب بلیط برای سفر اربعین از چالوس تا مرز مهران برای اتوبوس‌های ۲۵ نفره مبلغ ۶۰۷ هزار تومان و برای اتوبوس‌های ۳۲ نفره، ۵۹۲ هزار تومان و برای اتوبوس های ۴۴ نفره مبلغ ۴۸۰ هزار تومان است.

وی افزود: نرخ مصوب بلیط برای سفر اربعین از تنکابن تا مرز مهران برای اتوبوس‌های ۲۵ نفره مبلغ ۷۴۴ هزار تومان و برای اتوبوس‌های ۳۲ نفره، ۶۲۷ هزار تومان و برای اتوبوس های ۴۴ نفره مبلغ ۵۰۸ هزار تومان اعلام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با بیان اینکه در صورت بروز تخلف هم استانی‌ها می‌توانند موضوع را به نمایندگان مستقر در پایانه‌ها اطلاع دهند یا با تماس با سامانه ۱۴۱ تخلف را گزارش کنند، تصریح کرد: مسیرهای پرترافیک اربعین بازنگری و نقاط پرحادثه‌ ایمن سازی شده است.

وی ضمن اشاره به اینکه برای جابه‌جایی زائران اربعین ایمنی سفر مورد نظر سازمان راهداری استان است، تاکید کرد: گشت‌های اربعین نیز ۲۴ ساعته مسیر را رصد می‌کنند تا زائران به سلامت به مقصد برسند.