حسین بریمانی گفت: مراسم نخستین یادواره شهدای ورزشکار جوان ساری با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و همچنین خانواده های شهدا و ایثار گران برگزار می‌شود.

 

نخستین یادواره شهدای ورزشکار جوان در ساری برگزار می شود

رئیس اداره ورزش و جوانان ساری از برگزاری نخستین یادواره شهدای ورزشکار جوان در ساری خبر داد.

 

 

به گزارش شرق پرس, حسین بریمانی در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: مراسم نخستین یادواره شهدای ورزشکار جوان مرکز استان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار می‌شود.

 

 

وی با اشاره به شناسایی حدود ۸۰۰ ورزشکار جوان شهید در ساری تصریح کرد: نخستین همایش گرامیداشت این شهدا همزمان با هفته دفاع مقدس روز ششم مهر در مسجد النبی(ع) ساری با حضور خانواده شهدا برگزار می‌شود.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان ساری در ادامه با بیان اینکه در هفته دفاع مقدس و تربیت بدنی و ورزش چندین پروژه ورزشی در ساری افتتاح می‌شود، افزود: سالن ورزشی خانه ایرانیان و حاجی‌کلا این هفته افتتاح و همچنین پروژه سالن طبقاتی ساری نیز پیشرفت خوبی داشته است.

 

بریمانی همچنین از برگزاری مسابقات مختلف به مناسبت هفته دفاع مقدس و تربیت بدنی و ورزش خبر داد و ابراز داشت: مسابقات والیبال، فوتبال، رزمی، بازی‌های بومی محلی، اسکیت، پرورش اندام، کشتی، کاراته، تکواندو و همچنین همایش پیاده روی خانوادگی در ساری و بخش‌های مختلف این شهرستان برگزار می‌شود.

 

به گزارش فارس, وی در پایان با اشاره به سازماندهی بیش از ۱۶ هزار ورزشکار از ابتدای سال ۹۳ تاکنون در ساری افزود: با توجه به استقبال جوانان به ورزش پیش‌بینی می‌شود که این آمار تا پایان سال به مرز ۳۰ هزار نفر برسد.