در بیانیه نجفی آمده است: چون که شما چند دهه در این شهرستان بوده‌اید و خود را مُحِق برای دخالت در همهٔ مقدرات آن می‌پنداشته‌اید و برخی مسئولین در ادوار مختلف نیز دلبستهٔ شما بوده‌اند

شرق پرس :  علی نجفی نماینده شهرستان بابل در واکنش به اظهارات اخیر حجت الاسلام روحانی امام جمعه بابل بیانیه تندی را منتشر کرد.

 

متن بیانیه نجفی نماینده بابل به شرح ذیل است:

 

باسمه تعالی
آقای امام‌جمعه!
قبلاً متذکر شده‌ایم!
دست از اظهارات احساسی بردارید!
اگرچه همگان می‌دانند که این عادت شما شده‌‌است و البته ابزاری برای مقاصد سیاسی‌تان!
گویا خودتان را نیز از جملهٔ مسئولین بی‌حال این شهرستان فرض‌کرده‌اید.
چون که شما چند دهه در این شهرستان بوده‌اید و خود را مُحِق برای دخالت در همهٔ مقدرات آن می‌پنداشته‌اید و برخی مسئولین در ادوار مختلف نیز دلبستهٔ شما بوده‌اند.
از قضا در این‌ مدت، همه بی‌حال تشریف ‌داشتید که بزرگترین شهرستان استان مازندران متأسفانه همچنان از مشکلاتی همچون کمبود آب شرب، مشکلات راه، معضل فاضلاب و پسماند، محدودیت‌های فرا‌قانونی فرهنگی و… رنج‌ می‌‌برد.
اگر آمار بدانید و دلسوزی‌های شما اصالت ‌داشته‌‌‌ باشد حتماً تاکنون پی‌برده‌اید که تأمین آب شرب، حل مشکل فاضلاب و پسماند، حداقل ١٠٠٠ میلیارد تومان بودجه نیاز دارد و این میراثی است که برای این شهرستان به جای گذاشته‌اید!
هر فرد منصفی، بخوبی می‌داند که بیش از سه دهه با سه سال برابر نیست ( آنهم با این وضعیت اقتصادی و بودجه‌ای کشور )
پس لطفاً به امور خود مشغول‌ باشید و بسان دیگران در کشور، کمتر شعار دهید و فقط دعا کنید که با تدبیر، عقلانیت و هوشیاری دلسوزان این مرز و بوم و مردمان دلاور آن، سایهٔ شوم تحریم و مشکلات اقتصادی و جنگ از سر این ملت و مملکت دور شود.
اگرچه قبلاً به صورت شفاف گزارش عملکرد، منتشر شده‌ است ولیکن اگر توضیحات بیشتر نیاز دارید و نگران نمی‌شوید، تریبون نماز جمعه را که متعلق به آحاد ملت است، حداقل یک‌بار در اختیار نمایندهٔ مردم قرار ‌دهید تا، شما را نمی‌دانم ولی جویندگان حقیقت را روشن‌ سازد.
و العاقبه للمتّقین …

 

 

 

 

 

 

akharinkhabar