یک جوان محکوم به اعدام در شهرستان گلوگاه، حرمت امام رضا (ع) از سوی خانواده مقتول بخشیده شد و از چوبه دار رهایی یافت ...

شرق پرس : میلاد قدسی مسئول دفتر آستان قدس رضوی در شهرستان گلوگاه در گفت و گو با  باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: یک جوان محکوم به اعدام در گلوگاه بامداد امروز یکشنبه ۲۶ بهمن در محل اجرای حکم به حرمت امام رضا (ع) توسط خانواده اولیای دم از دار مجازات نجات یافت و بخشیده شد.

او افزود: کاروان خدام رضوی در دهه کرامت امسال برای جلب رضایت خانواده مقتول به منزل آنان در گلوگاه رفته  و خانواده نیز قول داده بودند به حرمت امام رضا علیه السلام حکم اعدام را ۶ ماه به تعویق می‌اندازند.

مسئول دفتر آستان قدس رضوی در شهرستان گلوگاه با بیان اینکه قرار شده بود حکم اعدام این قاتل بامداد امروز یکشنبه ۲۶ بهمن اجرا شود، ادامه داد: خانواده مقتول روز پنج شنبه در تماس تلفنی با یکی از خادمان حرم مطهر امام رضا علیه السلام اعلام کردند که راضی به بخشیدن این قاتل هستند.

میلاد قدسی گفت: کاروان خادمیاران رضوی روز جمعه با پرچم بارگاه ملکوتی ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا (ع) به شهرستان گلوگاه آمدند و به منزل خانواده مقتول رفتند.

او گفت: در همان جلسه پدر و مادر مقتول اعلام کردند ان شاءالله به حرمت امام رضا (ع) زمان اجرای حکم خبر‌های خوبی خواهید شنید.

مسئول دفتر آستان قدس رضوی در شهرستان گلوگاه افزود: قرار بود حکم اعدام این قاتل صبح امروز اجرا شود که والدین مقتول در محل اجرای حکم حاضر شدند و به حرمت امام رئوف رضایت دادند و قاتل از چوبه دار نجات یافت.