مدیر کل محیط زیست مازندران در نشست هفته محیط زیست اظهار داشت: میانکاله برای استان، کشور و جهان دارای اهمیت زیادی است ولی اکنون تحت هجوم همه جانبه افرادی خاص قرار دارد.   به گزارش شرق پرس، وی پیگیری مسئله ساخت و سازها در میانکاله را از جمله مسائل بیان کرد و گفت: […]

 

میانکاله حق آبه جاده

 

مدیر کل محیط زیست مازندران در نشست هفته محیط زیست اظهار داشت: میانکاله برای استان، کشور و جهان دارای اهمیت زیادی است ولی اکنون تحت هجوم همه جانبه افرادی خاص قرار دارد.

 

به گزارش شرق پرس، وی پیگیری مسئله ساخت و سازها در میانکاله را از جمله مسائل بیان کرد و گفت: با پیگیریهای لازم جلوی ساخت و ساز و فروش اراضی آن را مدیریت کردیم.

وی مدیریت یکپارچه میانکاله را لازم دانست و گفت: مدیریت یکپارچه میانکاله باید حفظ شود.

نباید جاده در میانکاله احداث شود

وی مسئله جاده را از دیگر موارد میانکاله بیان کرد و گفت: به لحاظ زیست محیطی مطالعاتی در زمینه این طرح صورت گرفت و به این نتیجه رسیدیم که جاده نباید احداث شود.

مدیرکل محیط زیست مازندران به طبیعت گردی در میانکاله اشاره کرد و گفت: پیگیر سیستم هایی هستیم که مکانهای خاصی را در نظر گیریم تا به ایجاد سایت پرنده نگری بپذیریم.

۶۰ واحد محیطبانی داریم

مهردادی با عنوان اینکه ۲۲ درصد از مساحت استان تحت عنوان مناطق حفاظت شده و چهارگانه در استان وجود دارد، مساحت این مناطق را بیش از ۵۰۷ هزار هکتار بیان کرد و گفت: مدیریت این مناطق امری مهم است.

وی گفت: ۶۰ واحد محیطبانی در استان داریم گفت: نیروهایی که مورد نیاز است، چندین برابر نیروهای موجود است و باید سطح و شمار آن افزایش یافت.

به گزارش مهر, مدیرکل محیط زیست مازندران با اشاره به جایگزین نشدن نیروهای جدید محیط بانی یادآور شد: در پی آن هستیم تا با کمک دستگاههای مختلف، اقدام به جذب محیطبان داشته باشیم.

 

/انتهای خبر