رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در گردهمایی مسئولان روابط عمومی هیات های استان در مازندران گفت : نام فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام تغییر خواهد کرد چرا که به تبع تغییر نام فدراسیون جهانی، ما نیز باید این گام را برداریم

شرق پرس: دومین گردهمایی مسئولان روابط عمومی هیات های بدنسازی و پرورش اندام سراسر کشور به میزبانی هیات بدنسازی و پرورش اندام مازندران و در شهر چالوس برگزار شد.

عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در این گردهمایی با اشاره به جایگاه مهم اطلاع رسانی و نقش روابط عمومی ها در این مسیر گفت : تغییر مسئولان روابط عمومی استان ها نباید بصورت سلیقه ای باشد، چراکه هم سرمایه گذاری و آموزش و هم امنیت شغلی مسئولان روابط عمومی برای ما مهم است .

وی همچنین استفاده از ظرفیت رسانه ملی و خبرگزاری ها را برای انعکاس رویدادها و تلاش های صورت گرفته در این ورزش حائز اهمیت برشمرد و افزود؛ اگر فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام  موفق است بدلیل عملکرد خوب روابط عمومی فدراسیون است و معتقدیم کار رسانه در حوزه ورزش بسیار دشوار است و روابط عمومی قلب هر سازمان محسوب می شود.

نصیرزاده در جمع مسئولان روابط عمومی هیات های بدنسازی و پرورش اندام، شناخت از رسانه ها و تسلط به زبان را از شاخص های روابط عمومی موفق دانست و بیان داشت؛ باورم اینست که باید از ابزارهای رسانه ای برای پیشبرد اهداف این رشته ورزشی استفاده نمائیم و ما نیز در فدراسیون سازماندهی فعالیت روابط عمومی ها را در دستور کار قرار خواهیم داد.

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در ادامه گفت : اشاعه ورزش پاک و توجه به اخلاق، شعار جدی بنده برای این ورزش بوده است و رفتار جوانمردانه در اطلاع رسانی نیز باید توجه روابط عمومی ها قرار گیرد.

وی در بخش دیگری از صحبت هایش با تاکید بر اینکه میزبانی های بزرگی در سال گذشته داشتیم و ورزشکاران کشورهای مختلف در این رویدادها حضور داشتند بیان داشت؛ بطور مثال در مسابقات مستریونیورس ورزشکاران ۱۶ کشور خارجی به ایران آمدند که در شرایط تخریب ها و ایران هراسی معاندان، دستاورد ارزشمندی به لحاظ فرهنگی و سیاسی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

عبدالمهدی نصیرزاده با اعلام اینکه دیپلماسی خوبی را برای ارتباطات بین المللی در این رشته ورزشی راه اندازی کرده است اظهار داشت: نام فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام تغییر خواهد کرد چرا که به تبع تغییر نام فدراسیون جهانی، ما نیز باید این گام را برداریم و به همه ی گروههای مرتبط توجه نمائیم لذا نام این فدراسیون به ” فیتنس، بدنسازی و ورزش های قدرتی” تغییر خواهد یافت.

 

روابط عمومی ها سنگرسازان بی سنگر

نقی کلانتری سرپرست هیات بدنسازی و پرورش اندام مازندران میز در این گردهمایی ضمن خیرمقدم به مسئولان فدراسیون ، وزارتخانه و روابط عمومی های سراسر کشور گفت : در سالهای اخیر شاهد تحولات بسیار خوبی در این رشته بودیم که نتیجه عملکرد و تلاش های دکتر نصیرزاده و همکاران ایشان در فدراسیون بوده است.

وی با تمجید از نقش روابط عمومی ها در پیشبرد اهداف هر سازمان بیان داشت؛ روابط عمومی ها در حقیقت سنگرسازان بی سنگر هستند و تلاش های بی وقفه این عزیزان نقش بسزایی در دستیابی به اهداف دارد.

کلانتری در بخش دیگری از صحبت های خود در جمع مسئولان روابط عمومی هیات های بدنسازی و پرورش اندام سراسر کشور افزود؛ استان مازندران ظرفیت های بزرگی در ورزش دارد و لذا برای میزبانی رویدادهای مختلف اعلام آمادگی می کنیم.

 

گفتنی است؛ نصیرزاده رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، کلانتری سرپرست هیات مازندران، میرسپاه مشاور معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش، جمشیدی مدیر روابط عمومی فدراسیون و مسئولین روابط عمومی هیات های استانی در این گردهمایی حضور داشتند.

 

همچنین قابل ذکر است؛ در این گردهمایی دو روزه، از روابط عمومی استان های اصفهان، خوزستان، مازندران و کرمانشاه بدلیل کسب رتبه های برتر، تجلیل بعمل آمد.