در پی اعلام آمادگی آیت الله میراحمدی در خصوص دریافت انتقادات و پیگیری مشکلات و نارسایی های شهرستان گلوگاه, مدیر مسئول شرق پرس برای انتقال برخی مشکلات نامه ای به حضور ایشان ارسال کردند.

شرق پرس: در پی اعلام آمادگی آیت الله میراحمدی در خصوص دریافت انتقادات و پیگیری مشکلات و نارسایی های شهرستان گلوگاه, مدیر مسئول شرق پرس برای انتقال برخی مشکلات نامه ای به حضور ایشان ارسال کردند.

با توجه به فلسفه وجودی سایت خبری تحلیلی شرق پرس که کمک به توسعه پیشرفت و همچنین انعکاس و پیگیری مطالبات مردمی در شهرستانهای شرقی ( ساری-میاندرود- نکا- بهشهر- گلوگاه) می باشد و در پی اعلام آمادگی امام جمعه گلوگاه برای دریافت انتقادات و شکایات مردم برای پیگیری نارسایی ها بر آن شدیم تا برخی از این خواسته ها و نامه های مردم برای بررسی به حضور محترم دکتر میراحمدی خطیب جمعه گلوگاه  برسانیم.

امیدواریم تا با پیگیری و رفع این مشکلات دریچه ای برای خواسته های بحق مردم این شهرستانها باز شود.

بدیهی است در صورت ارسال ضعفها و کمبودهای منطقی و مستند مردم عزیز و مسئولان در این پنج شهرستان, رسانه شرق پرس با افتخار آمادگی انعکاس ویژه موارد را برای پیگیری های لازم دارد.

 در ادامه بخشهایی از نامه مدیر مسئول شرق پرس به دکتر میراحمدی امام جمعه گلوگاه را از نظر می گذرانید:

خدمت امام جمعه محترم و ارزشمند شهرستان گلوگاه حضرت آیت ا… دکتر میر احمدی

سلام علیکم

با آرزوی توفیق و سلامتی و قبولی عبادات.

احتراما به عرض می رساند پیرو فرمایشات جنابعالی در خطبه نمازجمعه روز قدس مبنی بر پیگیری خواسته های مردم شریف شهرستان گلوگاه و از آنجایی که یکی از رسالت های پایگاههای خبری انعکاس مطالبات مردم است, در این زمینه مواردی از مشکلات به دفتر شرق پرس رسیده که دو نمونه از این خواسته ها را به عرض جنابعالی می رسانیم که در صورت موثر بودن موارد دیگر را نیز در آینده به حضورتان ارسال خواهیم داشت.

مورد اول :

سازمان تامین اجتماعی شعبه گلوگاه  برای صدور دفترچه و تائیدیه آن با یک پزشک عمومی در شهرستان دیگر قرارداد بسته و کلیه متقاضیان خود را به آنجا اعزام می کند. در حالیکه این اتفاق می تواند در گلوگاه که با کثرت پزشک عمومی نیز روبروست بیافتد. که علاوه بر زحمت کمتر مراجعه کنندگان و درآمدزایی در داخل شهرستان, می تواند از رفت آمدهای غیرضرور که موجب مصرف سوخت, تصادفات جاده ای و هزینه بیشتر مردم و …. جلوگیری شود.

مورد دوم:

با توجه به اینکه بیمارستان ثامن الائمه شهرستان گلوگاه آمادگی کامل خود را برای تزریق واکسن مننژیت به مراجعه کنندگان اعلام کرده است و هر درمانگاهی هم می تواند این واکسن را تزریق کند اما همچنان متقاضیان  تزریق مننژیت به شهرستانهای اطراف اعزام  می شوند.

از آنجایی که امسال حدود ۱۰۰۰ نفر از زائرین دفاتر گلوگاه که عموماً دارای شرایط سنی بالا بودند برای تزریق واکسن به خارج از شهرستان اعزام شدند, ضمن پرداخت هزینه ی بیشتر ساعتها از وقت  مردم نیز در این رفت آمدها هدر رفت. لذا وقتی که در شهرستان ظرفیت انجام چنین مواردی وجود دارد چرا باید حتی برای کارهای پیش پا افتاده اینچنینی مردم را رهسپار شهرهای دیگر کنیم؟

از خداوند منان موفقیت و سلامتی همه دلسوزان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را خواهانیم.

مدیر مسئول پایگاه خبری تحلیلی شرق پرس