شاهکاری که در برنامه شب گذشته ورزش از نگاه دو به وقوع پیوست، نشان داد میزان اعتماد به تیم ملی و صداقت در تحلیل بازی های بزرگ پیش روی این تیم به اندازه اسفباری پایین است.   شرق پرس: در بخشی این برنامه به یاد ماندنی، حسن روشن، حمید درخشان، پرویز مظلومی و حسین […]

 

 شاهکاری که در برنامه شب گذشته ورزش از نگاه دو به وقوع پیوست، نشان داد میزان اعتماد به تیم ملی و صداقت در تحلیل بازی های بزرگ پیش روی این تیم به اندازه اسفباری پایین است.

 

شرق پرس: در بخشی این برنامه به یاد ماندنی، حسن روشن، حمید درخشان، پرویز مظلومی و حسین عبدی مشغول مطرح کردن صحبت هایی امیدوارکننده در مورد سرنوشت سفیدپوشان در برزیل و تاثیر روحیه بر کسب نتایج خوب توسط این تیم بودند که پیمان یوسفی مخاطبان را به پخش آیتم سفیر نیجریه دعوت کرد. بر خلاف تصور مهمانان حاضر در استودیو، به هنگام پخش تصاویر مربوط به رقیب ایران در جام جهانی ۲۰۱۴، میکروفون های داخل استودیو همچنان باز بود و فاجعه از لحظه ای شروع شد که مهمانان، به شکل «ناخواسته» تحلیل های واقعی ناامیدکننده شان را با مردم در میان گذاشتند. حمید درخشان با لحنی به شدت تمسخرآمیز و در حالی که می خندید:«هر چی فکر می کنم نمی دونم دی ماریا رو باید بگیریم؟، مسی رو باید بگیریم؟». پرویز مظلومی نیز ادعا کرد:«ای کاش، ای کاش بازی آخر با آرژانتین بود!». حسن روشن نیز معتقد بود اصلا لئو مسی در مقابل ایران بازی نمی کند و به استراحت می پردازد و البته پیمان یوسفی با این استدلال که لئو مسی در کارنامه اش به دنبال جای خالی آقای گلی جام جهانی است با روشن مخالفت کرد. اشاره به اول شدن بوسنی در گروه در دور مقدماتی توسط مظلومی و به راه انداختن بحث لایسنس مربیگری توسط روشن، آخرین صحبت هایی بودند که قبل از اینکه عوامل پشت صحنه از درز صحبت های پنهانی به آنتن زنده مطلع شوند، مطرح شدند.

حقیقت تلخ آن است که این روزها در میان اهالی فوتبال اطمینان چندانی به تیم ملی وجود ندارد. حقیقت تلخ تر اما شاید این باشد که این ناامیدی و تردید معمولا در برنامه های مختلف جایش را به صحبت های امیدوارکننده ساختگی می دهد و معلوم نیست آقایان در چند پشت صحنه دیگر همه ریشخندها را خرج تیم ملی کرده اند و بعد روی آنتن با اطمینان راسخ از شانس صعود گفته اند و هیچ میکروفونی هم نبوده که ناگهان مردم را با همه آن گفتگوهای پنهانی آشنا کند.
  آی اسپورت

 

/انتهای خبر