مرتضی موسوی عصر امروز در مراسم آغاز به کار جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی تحت نظارت سازمان بهزیستی میاندورود نقش این جمعیت را در تامین سلامت روان جامعه مهم ارزیابی کرد. به گزارش شرق پرس، وی با مهم دانستن نقش پیشگیری و ارتقا سطح سلامت روان جامعه همچنین سبک زندگی سالم افزود: افزایش همزمان […]

 

مرتضی موسوی عصر امروز در مراسم آغاز به کار جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی تحت نظارت سازمان بهزیستی میاندورود نقش این جمعیت را در تامین سلامت روان جامعه مهم ارزیابی کرد.

به گزارش شرق پرس، وی با مهم دانستن نقش پیشگیری و ارتقا سطح سلامت روان جامعه همچنین سبک زندگی سالم افزود: افزایش همزمان آسیب‎های اجتماعی و پیچیدگی آن با کاهش سن ابتلا و آسیب‎های نو پدید سبب شده است که ما نسبت به این مسائل حساس باشیم و باید این حساسیت را به جامعه انتقال دهیم.

رئیس بهزیستی شهرستان میاندورود افزود: در تلاشیم از خود مردم به عنوان سرمایه‎های اجتماعی در حوزه پیشگیری از آسیب‎ها بهره بگیریم.

موسوی مهم‌ترین برنامه‌های این جمعیت را جذب افراد توانمند و تاثیرگذار، ارتباط با مسئولان، اجرای برنامه‌های شاد و متنوع برای مردم و پیگیری مشکلات آنان دانست.

این مسئول با بیان اینکه اگر فقط در قالب بهزیستی باشیم، موفق نمی‎شویم، افزود: باید با حضور کامل و تقویت نقش مردم همچنین حرکت در جهت دستورالعمل‏‌های جامع این جمعیت به هدف خود برسیم.

به گزارش فارس بهزیستی شهرستان میاندورود در ماه‎های گذشته با اجرای برنامه‌های متنوع و در تمام نقاط شهری روستاهای این شهرستان نقش عمده‎ای در به میدان اجتماعی آوردن افراد آسیب‎پذیر و ایجاد تشکل‎های مختلف ایفا کرده است.

 

/انتهای خبر