پس از رای گیری اعضای پارلمان شهری مرکز استان، مهندس فرزانه بعنوان شهردار ساری انتخاب شد

به گزارش شرق پرس در جلسه عصر امروز شورای شهر شهر ساری که با حضور ۹ عضو شورای شهر ساری به منظور انتخاب شهردار تشکیل شد، پس از بحث و بررسی اعضا درباره استعلامات این دو کاندید، در نهایت اعضای شورای برای رای گیری اعلام آمادگی کردند.

در پایان رای گیری، عبدالحمید فرزانه سرپرست فعلی شهرداری ساری با کسب ۵ رای از ۹ رای بعنوان شهردار ساری انتخاب شد و کوروش یوسفی نیز بعنوان تنها رقیب وی، ۴ رای را به خود اختصاص داد.

مهندس فرزانه پس از استعفای عبوری شهردار پیشین، بعنوان فرد با تجربه شهرداری که سالها در کسوت مدیریتی امور شهری حضور داشت، بعنوان سرپرست معرفی شده بود.

اما اعضای شورای شهر مرکز استان پس از بررسی پرونده حدود ۹ نفر از کاندیدای اولیه، در نهایت عبدالحمید فرزانه و کوروش یوسفی را بعنوان دو کاندید نهایی واجد شرایط پذیرفتند و در جلسه عصر امروز پس از شنیدن نظرات مختلف، بالاخره رای گیری برگزار شد که مهندس فرزانه با کسب ۵ رای بعنوان شهردار ساری معرفی شد.

 

لازم به ذکر است؛ مهندس عشوری عضو شهر در این جلسه و در اعتراضی، ضمن تاکید بر رعایت قوانین انتخاب شهردار گفت: استعلام اخذ شده آقای فرزانه از مدیرکل دفتر شورا های اسلامی شهر و روستا وزارت کشور خلاف قانون و بی اعتبار است.