یونسی معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران، با اشاره به اینکه آمار طلاق در استان پایین تر از میانگین کشوری است، گفت: باید بازخورد كارها بررسي شود تا تاثيرگذاري برنامه ها مورد سنجش قرار گرفته و نقاط ضعف و قوت مشخص شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار: آمار طلاق مازندران پائین تر از متوسط کشوری

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران، آمار طلاق در استان را پایین تر از متوسط کشوری دانست و گفت: این امر نشان دهنده تلاش برای کاهش مقوله طلاق در استان است.
 
 
 

به گزارش شرق پرس، علیرضا یونسی صبح پنجشنبه در جمع مدیران استان با گرامیداش سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) گفت: ازدواج و طلاق تحت تاثیر مولفه های زیادی هستند و باید برای کاهش مقوله طلاق در استان برنامه ریزی و سیاستگذاری شود.

 

 

وی با بیان اینکه ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) زیباترین و پاک ترین ازدواج تاریخ بشر است یادآور شد: دستگاههای باید برنامه هایی را که در زمینه ازدواج برگزار می کنند را مورد سنجش و ارزیابی قرار دهند.

 

 

وی عنوان کرد: ازدواج و طلاق تحت تاثیر مولفه های متعددی مانند فرهنگی، اقتصادی، دینی و غیره بوده و باید برنامه ریزی مناسبی برای این حوزه ها داشته باشیم.

 

 

معاون استاندار مازندران، با اشاره به اینکه آمار طلاق در استان پایین تر از میانگین کشوری است، گفت: باید بازخورد کارها بررسی شود تا تاثیرگذاری برنامه ها مورد سنجش قرار گرفته و نقاط ضعف و قوت مشخص شود.

 

 

حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران نیز با اشاره به اهمیت موضوع ازدواج از نامگذاری ۴ تا ۱۰ مهرماه به عنوان هفته ازدواج یاد کرد و گفت: در این هفته نمایشگاه و جشنواره پیوند آسمانی با مشارکت دستگاههای عضو ستاد با هدف تجلیل از زوجین موفق، افراد تاثیرگذار و دستگاههای برتر برگزار خواهد شد.