در حکمی از سوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران، علی رضا مردانشاهی متخصص پزشکی هسته‌ای و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی مازندران به سمت معاون درمان دانشگاه منصوب شد.   به گزارش شرق پرس, به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، بر اساس حکم جان بابایی به مردانشاهی آمده است: نظر […]

 

در حکمی از سوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران، علی رضا مردانشاهی متخصص پزشکی هسته‌ای و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی مازندران به سمت معاون درمان دانشگاه منصوب شد.

 

به گزارش شرق پرس, به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، بر اساس حکم جان بابایی به مردانشاهی آمده است: نظر به تعهد، شایستگی و تجربه جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت معاون درمان دانشگاه منصوب می شوید تا با توکل به خداوند متعال و رعایت جوانب شرعی و قانونی انجام وظیفه کنید.

انتظار دارم در جهت برنامه های دولت تدبیر و امید، با  بکارگیری خرد جمعی و مشارکت و همکاری مدیران و کارشناسان حوزه درمان، هماهنگ با سیاست هاو برنامه های ابلاغی معاونت درمان وزارت متبوعه، اهتمام جدی در اجرای صحیح و موثر برنامه های تحول نظام سلامت، پیگیری جدی جهت افزایش کیفیت خدمات درمانی همراه با رعایت عدالت در بهره مندی مردم شریف استان از آن را، وجهه همت خود قرار دهید.

علی رضا مردانشاهی پیش از این مسئولیت هایی نظیر رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) بهشهر، رئیس بیمارستان زارع ساری و مدیرکل بهزیستی مازندران را در کارنامه خود داشته و از خانواده معظم شهدا است.

 

/انتهای خبر