بازیکنان تیم شهرداری نکا در حالی در تمرینات اخیر این تیم حضور پیدا نکرده‌اند که باید روز پنج شنبه در لیگ دسته اول فوتسال کشور برابر نماینده اصفهان صف آرایی کنند.

 

 

مشکلات مالی سبب تعطیلی تمرینات تیم فوتسال شهرداری نکا شد

تمرینات تیم فوتسال شهرداری نکا بدلیل مشکلات مالی تعطیل شد تا حضور این تیم در دیدارهای لیگ فوتسال کشور در هاله‌ای از ابهام قرار گیرد.

 

به گزارش شرق پرس، در حالی که یک هفته از آغاز دور برگشت رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال کشور سپری شده است، تمرینات تیم فوتسال شهرداری نکا بدلیل چالش‌های مالی و بی‌پولی تعلیق شده است.

 

بازیکنان تیم شهرداری نکا در حالی در تمرینات اخیر این تیم حضور پیدا نکرده‌اند که باید روز پنج شنبه در لیگ دسته اول فوتسال کشور برابر نماینده اصفهان صف آرایی کنند.

 

مهم‌ترین علت مشکلات مالی شهرداری نکا، پایان دوران فعالیت علی رجبی فرماندار ورزش دوست نکا از این شهر است گرچه آن‌ها از اعضای شورای شهر و شهرداری نکا نیز به دلیل بی‌توجهی به نماینده نکا گله مندند.

 

گفته می‌شود پس از اینکه بازیکنان تیم شهرداری نکا تمرینات را‌‌‌ رها کرده‌اند تا وضعیت آینده نماینده مازندران در لیگ دسته اول فوتسال در هاله‌ای از ابهام قرار گیرد.

 

محمد شکری سرپرست تیم فوتسال شهرداری نکا نیز با تأیید این خبر گفته است بعید می‌دانم با این شرایط بتوانیم برای بازی روز پنج شنبه برابر نماینده اصفهان راهی این شهر شویم.

 

شکری طی پیامی خطاب به مردم نکا اعلام کرده که به علت مشکلات مالی فراوان و عدم حمایت مسئولان نکا، این باشگاه انصراف خود را از ادامه مسابقات دسته اول فوتسال کشور اعلام کرده و از اینکه نتوانسته حداقل خواسته هواداران متعصب و خونگرم نکایی را برآورده کنند شرمسار است.

 

تیم فوتسال شهرداری نکا در پایان هفته هشتم لیگ دسته اول فوتسال کشور در گروه نخست، با ۸ امتیاز در رده ششم جدول ۸ تیمی این گروه قرار گرفته است./تسنیم