اگر آمریکا نبود کشور ما در همان ده سال اول آباد بود ولی آنها آبادانی ما را نمی خواهند و نابودی ما را می خواهند… به گزارش شرق پرس, امام جمعه گلوگاه  در خطبه های این هفته این شهر گفت:  اگر می خواهید به دولت و مملکت کمک کنید اسراف نکنید که دولت به […]

 

 اگر آمریکا نبود کشور ما در همان ده سال اول آباد بود ولی آنها آبادانی ما را نمی خواهند و نابودی ما را می خواهند…

به گزارش شرق پرس, امام جمعه گلوگاه  در خطبه های این هفته این شهر گفت:  اگر می خواهید به دولت و مملکت کمک کنید اسراف نکنید که دولت به تنهایی نمی تواند برای آبادی این کشور تلاش کند و مردم هم باید برای این امر در میدان باشند و این مفهوم عزم ملی است. اسراف حرام است و همین یک کلام باید کافی باشد.

آیت الله میراحمدی بیان کرد: شنبه ۱۴ تیر روز شهرداری و دهیاری است و به آنان تبریک می گویم و بحث دهیاری بسیار عالی است که باعث آبادی روستاها شد و همین طور شهرداری گلوگاه و شورای شهر دارند برای آبادی گلوگاه تلاش می کنند بسیار ممنونیم و امیدواریم در کار خود موفق باشند.  همچنین ۱۴ تیر سالروز مسدود کردن سرمایه های ایران به دستور آمریکای جناینکار است . دوشنبه ۱۶ تیر روز مالیات است فرهنگ مالیات را باید جا بندازیم و این باید برای آبادانی کشور صرف شود.

۱۷ تیر و ۱۰ رمضان المبارک وفات حضرت خدیجه (س) است زنی نمونه و الگویی برای زنان مسلمان است علاوه بر صفت بذل و بخشش که داشت تسلیم در برابر پیامبر یکی از نکات برجسته شخصیتی این بانوی بزرگ است.

ایشان با اشاره به وقایع ۱۸تیر سال ۸۸ اظهار داشتند:  تیر حادثه بدی اتفاق افتاد در سال ۱۳۷۸ و مومنین را ناراحت کرد. این حادثه از کجا کلید خورد از آنجا که مجلس پنجم متوجه شد که برخی روزنامه ها دارند در مورد ولایت و رهبری هنجار شکنی می کنند بنابراین مجلس تصمیم گرفت که با این مطبوعات برخورد کند که با این مطبوعات برخورد کند و یکی از روزنامه ها را بستند. دانشجوهای دانشگاه تحریک شدند و حدود ۱۵۰ نفرجمع شدند برای تظاهرات علیه مجلس و اطلاعات . اینها شروع کردند به شعار دادن و آتش زدن سطلهای آشغال و شعارهای ضد رهبری می دادند. وقوع این حادثه که بعد از امام اولین مورد بود که چنین اتفاقی افتاد چند نکته را به ما گوشزد کرد:
۱-      استعداد مخالفت در کشور هست
۲-      نفوذی هایی که در کشور بود تا وزیر و معاون وزیر بودند
۳-      در آن زمان فکر می کردند که نظام نمی تواند این موج را خنثی کند اما در ۲۳ تیر همان سال با آمدن رهبری به میدان این واقعه خنثی شد و پرده از جریان برداشت
۴-      ا فشاگری هایی انجام شد در مورد هویت فتنه گران آن زمان یکی از اون افشاگریها که در همان زمان انجام شد و هنوز هم در سایت فارس نیوز قابل دسترسی است از سوی آقای روحانی بود و ایشان در آن زمان سخنرانی بر علیه  فتنه گران انجام دادند . عزیزان ۱۰ سال بعد حادثه بعدی اتفاق افتاد ، دانشمندان علوم اجتماعی می گویند که هر ده سال این اتفاق خواهد افتاد لذا ما باید همیشه خود را بیدار و هشیار نگه داریم و همه آنها که دل در گرو این انقلاب و رهبری دارند باید بصیرت داشته باشند.  بصیرت در این زمان بسیار مهم است، آمریکا دست از دشمنی بر نمی دارد و آخرین سناریو او بحث داعش بود ، آنها برای براندازی جمهوری اسلامی آنها را در عراق مستقر کردند تا بتوانند در ژنو ۶ حرف خود را بزنند و ایران را وادار به عقب نشینی کند .اگر ما هوشیار باشیم و دشمن شناس باشیم .

اگر آمریکا نبود کشور ما در همان ده سال اول آباد بود ولی آنها آبادانی ما را نمی خواهند و نابودی ما را می خواهند و هرگز استراتژی او صلح نیست و ما باید بیدار باشیم و به لطف خدا نظام ما موفق بود و مردم ما بیدارند و در دهان آمریکا می زنند.

 

/انتهای خبر