وی با بیان اینکه با اجرای طرح های توسعه ای در فرودگاه بین المللی ساری، تعداد پروازهای خطوط داخلی از این فرودگاه به سایر نقاط کشور رو به افزایش است   به گزارش شرق پرس، تسنیم به نقل از روابط عمومی فرودگاه‌های مازندران نوشت: موسی مشازمینی اظهار کرد: طرح توسه سالن استقبال از مسافران […]

 

وی با بیان اینکه با اجرای طرح های توسعه ای در فرودگاه بین المللی ساری، تعداد پروازهای خطوط داخلی از این فرودگاه به سایر نقاط کشور رو به افزایش است

 

به گزارش شرق پرس، تسنیم به نقل از روابط عمومی فرودگاه‌های مازندران نوشت: موسی مشازمینی اظهار کرد: طرح توسه سالن استقبال از مسافران فرودگاه ساری برای رفاه حال بیشترمسافران و همراهان آنان در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه با اجرای طرح های توسعه ای در فرودگاه بین المللی ساری، تعداد پروازهای خطوط داخلی از این فرودگاه به سایر نقاط کشور رو به افزایش است، افزود:‌ در تعطیلات نوروز امسال تعداد پروازهای خطوط داخلی از مبدا سه فرودگاه بین المللی ساری، نوشهر و رامسر در نوروز امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۱ درصد و تعداد مسافران چهار درصد افزایش داشته است.

مدیرکل فرودگاه های مازندران گفت: عملیات اجرایی این سالن از مهر ماه سال ۹۱ در فرودگاه ساری آغاز شده و تاکنون ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی افزود: طرح توسه سالن استقبال از مسافران در زمینی به مساحت هفت هزار متر مربع و با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال در فرودگاه ساری در حال اجرا بوده و پیش بینی می شود تا ۱۲ ماه آینده بهره برداری شود.

مشازمینی، روند پیشرفت این طرح را رو به رشد ارزیابی کرد و گفت:‌ اعتبار این طرح از محل اعتبارهای استانی تامین و در حال اجرا است.

 

/انتهای خبر