مسابقات قرآن حافظان وحی با هدف تشویق و ترقیب نوجوانان و جوانان به انس با کلام الله مجید در مسجد جامع روستای لمراسک شهرستان گلوگاه برگزار شد

به گزارش شرق پرس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان گلوگاه با همکاری موسسه فرهنگی قرآن و عترت شهید یخکشی لمراسک ، همزمان با ایام ماه مبارک رمضان مسابقات قرآن حافظان وحی را با هدف تشویق و ترقیب نوجوانان و جوانان به انس با کلام الله مجید را به نام یک شهید در مسجد جامع روستای لمراسک بخش کلباد شهرستان گلوگاه برگزار کرد.
بابایی رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان گلوگاه در حاشیه این مراسم با اشاره به موضوع برگزاری مسابقه حفظ قرآن کریم اظهار کرد: ماه مبارک رمضان برای نزول قرآن کریم برترین ماه سال است.

رئیس فرهنگ و ارشاد گلوگاه گفت: برگزاری مسابقات حفظ قرآن در ماه مبارک رمضان فرصت‌های ارزشمندی برای کودکان و نوجوانان فراهم می‌کند تا بتوانند بیشتر با قرآن انس و الفت و نزدیکی به خدا برقرار نماید.
وی با اشاره به اینکه خداوند متعال رمضان المبارک را ماهی برای هدایت انسان‌ها قرار داده است، افزود: پیامبر عظیم‌الشان آن را برتر از همه ماه‌های سال معرفی فرموده‌اند و هوشمند آن کسی که این پیام‌ها را دریافت کند و از خوان گسترده الهی نهایت بهره‌برداری را ببرد.
دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان گلوگاه بیان کرد: هدف از برگزاری این مسابقه ترویج فرهنگ قرآن کریم در سطح شهرستان و مأنوس کردن عموم مردم به‌ویژه نسل نوجوان با آیات دلنشین کلام الله مجید است.
لازم به ذکر است این مسابقه در دو رده سنی زیر هفت سال و بالای هفت سال برای کودکان و نوجوانان به تعداد ۴۰ نفر قرآن آموز برگزار و به نفرات برتر نیز هدایایی اهداء شد.

مسابقه حفظ قرآن کریم در لمراسک گلوگاه برگزار شد

مسابقه حفظ قرآن کریم در لمراسک گلوگاه برگزار شد