مجمع انتخاباتی هیات کونگ فو استان مازندران پس از چند ماه تاخیر بالاخره صبح امروز برگزار شد و مرتضی عابدی با رای قاطع برای 4 سال دیگر رئیس ماند

به گزارش شرق پرس, مجمع انتخابات هیات کونگ فو استان مازندران صبح امروز با حضور حیدری رئیس فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی , حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران, عالیشان معاون توسعه ورزش های همگانی, مهدی معافی رئیس حراست اداره کل ورزش و جوانان و همچنین اعضای مجمع هیات کونگ فو در سالن شهید زرهون اداره کل برگزار شد.
پس از برگزاری انتخابات, مرتضی عابدی با کسب ۱۵ رای از ۱۶ رای ماخوذه به مدت ۴ سال دیگر بعنوان رئیس هیات کونگ فو استان مازندران باقی ماند.

رئیس فدراسیون کونگ فو کشور: خط قرمزم بداخلاقی و تهمت است

حیدری رئیس فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی پس از برگزاری این انتخابات در سخنانی ضمن تبریک به رئیس هیات کونگ فو استان اظهار داشت؛ تاخیر چندماهه برای برگزاری این انتخابات بدلیل برخی بی اخلاقی ها توسط عده ای قلیل بود.
وی افزود در ورزش مسائل حاشیه ای و سیاسی نباید دخیل باشد و تاکید می کنم که آقای عابدی یک برند در عرصه ورزش رزمی کشور است چه در بحث فنی و چه اداری می توان از ظرفیت ایشان برای توسعه این ورزش استفاده کرد.
حیدری با تاکید بر بستر سازی برای گسترش این ورزش ملی افزود؛ ورزش کونگ فو اکنون در وضعیت مناسبی در جامعه قرار گرفته و نگاه ها به این ورزش عوض شده است. در رسانه ها و صداوسیما نیز درباره کونگ فو تبلیغ مناسبی وجود دارد.
وی گفت: دو دوره مجمع آسیایی و دو دوره رقابت های قهرمانی آسیا را برگزار کردیم و با کمترین هزینه توانستیم از ۱۹ کشور برای این رشته ورزشی رزمی تائیدیه دریافت کنیم و ادامه حمایت ها از این ورزش موجب شد که در آستانه عضویت در شورای المپیک آسیا قرار گیریم و این خبر بسیار خوبی است.
رئیس فدراسیون کونگ فو جمهوری اسلامی در ادامه اظهار داشت؛ خط قرمز من بداخلاقی, تهمت و افترا است و از آقای عابدی هم درخواست می کنم که همه را برای توسعه این ورزش در مازندران دعوت کند .

حسین زادگان: ورزش کونگ فو همواره مبادی آداب اسلامی و فرهنگ ایرانی است

مدیرکل ورزش و جوانان نیز در مجمع انتخاباتی هیات کونگ فو مازندران, با خیرمقدم به رئیس فدراسیون کونگ فو گفت: فعالان هیات های ورزشی صادقانه و بدون هیچ چشم داشتی و از روی علاقه برای ورزشکاران کار می کنند و مسئولان هیات های ورزشی باید از ظرفیت های خود برای جذب منابع استفاده کنند.
حبیب حسین زادگان در ادامه با تبریک به مرتضی عابدی برای کسب کرسی ریاست هیات کونگ فو مازندران افزود؛ اینکه نخبگان رشته های ورزشی دورهم جمع می شوند تا با رجوع به خرد جمعی فردی شایسته را انتخاب کنند رویداد خوبی است و این رای قاطع نشان داد که در انتخابات امروز شایسته سالاری اتفاق افتاد و از طرفی رای بالا موجب دلگرمی رئیس برای خدمت رسانی مناسب تر به ورزشکاران می شود.
وی گفت: توصیه می کنم رئیس هیات از نظر پیشکسوتان و صاحب نظران این رشته برای رسیدن به اهداف استفاده کند و در این مسیر پژوهش, آموزش و مداومت از اصول توسعه یک ورزش بحساب خواهد آمد.
حسین زادگان با تاکید بر استفاده از مربیان با اخلاق و حرفه ای اظهار داشت؛ فرزندان مردم امانت هایی هستند که برای آموزش و ورزش به باشگاه ها و مربیان سپرده می شوند و باید همواره امانت دار خوبی باشیم.
وی گفت: دو هدف در ورزش ملاک است؛ یکی توجه به اصول ورزش قهرمانی و دیگری توجه به اصول تربیتی . و البته که خانواده کونگ فو همواره مبادی به آداب اسلامی, آداب ایرانی و توجه به فرهنگ اصیل مازندرانی دارد.
مدیرکل ورزش و جوانان از حیدری رئیس فدراسیون کونگ فو درخواست کرد؛ نگاه ویژه ای به مازندران داشته باشد چراکه این استان, استان ویژه ای در ورزش محسوب می شود و سرمایه گذاری در این بانک همواره سوددهی خوبی را بهمراه داشته است.
مقام عالی دستگاه ورزش استان خطاب به عابدی رئیس هیات کونگ فو گفت: از مخالفان نیز برای همکاری , تحقق اهداف و توسعه این ورزش در مازندران استفاده کنید و ما هم با توجه به توانمان به  پیشرفت این ورزش در مازندران کمک خواهیم کرد.