قاسمی گفت: با تشکیل جلسه ای که با حضور مسئولین امر برگزار شد مقرر شد 4 فروشگاه دیگر و یک سرد خانه از شنبه نسبت به توزیع سبد کالا در شرق مازندران اقدام کنند.

 

مراکز توزیع سبد کالای نیازمندان در شرق مازندران افزایش می یابد

 

به گزارش شرق پرس, فرماندار نکا با تاکید بر افزایش مراکز عرضه سبد کالای نیازمندان در نکا، گفت: در آستانه نوروز، سبد کالا بین نیازمندان شرق مازندران توزیع می‌شود. 

 

 

 

فرماندار نکا در گفت و‌گو با تسنیم، اظهار داشت: افزایش مراکز توزیع سبد کالا یکی از راه‌های ممانعت از تشکیل صف در مقابل این مراکز است.

 

 

رحیم قاسمی طوسی افزود: با مدیریت صحیح نحوه توزیع، می‌توان به نیازمند با حفظ شان کمک کرد.

 

 

فرماندار نکا گفت: با بررسی‌های به عمل آمده، مشخص شدکه فروشگاه‌ها به دلیل نبودن سود کافی در فروش اقلام این کالاها، تمایلی به توزیع سبد کالای مدد جویان ندارند، به همین دلیل تنها یک فروشگاه نسبت به توزیع سبد کالا در شهرستان نکا اقدام کرده است.

 

 

قاسمی با عذرخواهی از شهروندان از نحوه توزیع سبد کالا و مشکلات ایجاد شده ،گفت: باید مبنای برنامه‌ریزی برای اعطای سبد کالا به طور درست و منطقی باشد و حرمت و شأن مردم و افراد مسن  و زنان باید حفظ شود.

 

 

به گفته قاسمی طوسی، با تشکیل جلسه ای که با حضور روسای تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بهزیستی، صنعت معدن و تجارت و کمیته امداد برگزار و مقرر شد ۴ فروشگاه دیگر و یک سرد خانه از امروز شنبه ۲۳ اسفند نسبت به توزیع سبد کالا اقدام کنند.

 

 

وی افزود: این افراد که سرپرست خانوار زیر پوشش کمیته امداد و بهزیستی بوده، از روستاهای دور دست، روستاهای همجوار و شهرهای دیگر به ویژه میاندورد و رستم‌کلا برای دریافت سبد کالا به شهرستان نکا مراجعه کردند.